کد خبر: ۱۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
مدیر ساماندهی بزرگراه آزادی شهرداری مشهد مطرح کرد:
مدیر ساماندهی بزرگراه آزادی شهرداری مشهد گفت: پروژه‌های نیمه تمام در بزرگراه آزادی طی امسال تکمیل شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش قلم نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد ناصر خطیب با بیان این مطلب، گفت: با مساعدت شورای شهر و معاونت حمل و نقل و ترافیک اکثر اعتبارات مورد نیاز جهت تکمیل پروژه‌های محور آزادی مورد موافقت و تصویب قرار گرفته است و لذا سال 98، سال تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بزرگراه آزادی در حدفاصل میدان قائم تا بولوار آیت ا... هاشمی رفسنجانی خواهد بود.
وی افزود: در این راستا می‌توان به اجرای پروژه احداث کندرو جنوبی و احداث کانال هدایت آب‌های سطحی، که در محل عقب نشینی کارخانجات حدفاصل بولوار رازی تا میدان قائم( عج) قرار دارد، اشاره کرد. این پروژه هم اکنون با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.
مدیر ساماندهی بزرگراه آزادی شهرداری مشهد گفت: همچنین در فاز یک ساماندهی محور-حدفاصل تقاطع آیت الله هاشمی رفنسجانی تا میدان قائم(عج) پروژه احداث کندرو شمالی و کانال دفع آب‌های سطحی رو به اتمام بوده و بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید.
خطیب بیان کرد: از جمله پروژه‌های مهمی که در سال جاری آغاز و تا پایان سال 98 به بهره‌برداری خواهد رسید، اجرای پروژه دوربرگردان غیرهمسطح شرق تقاطع آیت ا... هاشمی رفسنجانی با بزرگراه آزادی و نیز تعریض و ایمن‌سازی کال زرکش جهت عبور عابران و زائران پیاده بوده که با تلاش حوزه‌های مرتبط در حال اجرا می‌باشد.
وی گفت: همزمان با اجرای پروژه‌های فوق، بازگشایی و تحصیل حریم فاز بعدی – حدفاصل بولوار آیت ا... هاشمی رفسنجانی تا مرز محدوده شهری در حال انجام بوده تا امکان اجرای پروژه‌های ساماندهی در سال آینده در این قسمت نیز میسر گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: