کد خبر: ۱۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۵ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
مشتریان دست به نقد برای برانکو؛
سرمربی کروات سرخ‌ها که دومین حضورش در فوتبال ایران را تجربه می‌کند پس از نتایج قابل قبولی که با پرسپولیس در لیگ پانزدهم گرفته مشتریانی دارد که منتظر تعلل مدیران پرسپولیس هستند.
بزرگترین چالش درپرسپولیس/ خطری که مرد محبوب سرخها را تهدید می کند

اکبر طاهری حالا یک چالش بزرگ در پیش دارد، چالشی که بزرگترین آزمون او در پرسپولیس خواهد بود. در واقع او وقتی مدیر پرسپولیس شد، این تیم مربی داشت، در بازیکن‌گیری هم با روش خاص ایوانکوویچ خرید ستاره‌ها متوقف شد و به این ترتیب مسیر هموار به نظر می‌رسید اما چالش قرارداد برانکو اندکی جدی‌تر از همه چالش‌هایی است که طاهری تاکنون داشته است.

ایوانکوویچ مثل کی‌روش هواداران زیادی دارد، پرسپولیسی‌هایی که تحول بازی مدرن را لمس کرده‌اند به هیچ وجه حاضر نیستند از مسیری که آمده‌اند برگردند و دوباره یک مربی داخلی را بالای سر تیم خودشان ببینند. از منظر تخصصی هم مسیری که برانکو آمده باید ادامه یابد تا به نقطه نهایی برسد. با این حال طاهری در این مسیر هم نکات مثبت در اختیار دارد و هم نکات منفی.

نکات مثبت و کمک کننده
نمی‌توان کتمان کرد که برانکو پرسپولیسش را دوست دارد، این مرد که معمولا خیلی هیجان زده نمی‌شود امسال برخی مواقع با پرش‌های بلند خود نشان می‌دهد که کاملا هیجان زده است. برانکو می‌خواهد سقف توانایی‌های خودش را در پرسپولیس ببیند و به همین دلیل کاملا علاقمند به تمدید قرارداد است. حمایت پیشکسوتان و هواداران از ایوانکوویچ و کمک آنها برای متقاعد کردن ایوانکوویچ برای ماندن را می‌توان کاملا با چشم دید.



نکات منفی و بازدارنده
 ایوانکوویچ نه تنها از تمام تیم‌های ایران بلکه شاید از تیم ملی ایران هم پیشنهاد داشته باشد. این مربی در آفریقا و کشورهای عربی هم مشتری پیدا کرده است. در واقع خیلی‌ها حاضرند برای او سرکیسه را شل کنند و این برای طاهری از تلخ هم تلخ تر است.

طاهری با کوهی از بدهی به جا مانده از قبل نمی‌تواند بیش از مقدار مشخصی برای جذب برانکو پول خرج کند. او با بدهی‌های بزرگی به نام خوزه مانوئل و شرکتی در دبی که جمعا بیش از بیست میلیارد تومان از این تیم می‌خواهند دست و پنجه نرم می‌کند و کارش تا جایی گره خورده که با وجود مخالفت وزارت ورزش رسما از هواداران ثروتمند پرسپولیس تقاضای کمک کرده است. در آنسو اما اعراب خلیج فارس دست به نقد ایستاده‌اند و برانکو هم البته یک انسان است و مشکلات مالی پرسپولیس را هم تجربه کرده و می‌داند این باشگاه اوضاع مالی خوبی ندارد.

به هر حال مذاکرات یک ماهی می شود که ادامه دارد و هنوز تا حصول نتیجه فاصله دارد. باید صبر کرد و دید که نتیجه نهایی این مذاکره چه خواهد بود؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: