کد خبر: ۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
در یک ماه گذشته
واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمار صدور مجوز کنسرت ها و آلبوم های موسیقی طی یک ماه گذشته را منتشر کرد.
واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در یک گزارش آماری نحوه صدور مجوز کنسرت ها و آلبوم های موسیقی طی یک ماه گذشته را منتشر کرد.

طی یک ماه گذشته مجوز ۹۳ آلبوم صوتی طی یک ماه گذشته صادر شده است که از این میان می توان به آلبوم های «از تنهایی گریه مکن» و «عاشق می شویم» با خوانندگی سالار عقیلی، آلبوم های «طعم تصنیف» و «ده» با خوانندگی پوریا اخواص، آلبوم «رفته ای که باز آیی» به خوانندگی وحید تاج، آلبوم «سیاه مشق» با خوانندگی عبدالحسین مختاباد، آلبوم «منه گوره» به خوانندگی رحیم شهریاری و آلبوم «شش» به خوانندگی فرزاد فرزین اشاره کرد.

همچنین مجوز هفت آلبوم تصویری نیز طی یک ماه اخیر صادر شده که شاخص ترین آن ها آلبوم تصویری «روناک ۳» به آهنگسازی و تنظیم کیوان علی محمدی در حوزه موسیقی نواحی و اقوام و آلبوم تصویری «چرا چرا» به آهنگسازی و تنظیم سودابه سالم در حوزه موسیقی کودکان و آلبوم تصویری «داستانی نه تازه» به آهنگسازی و تنظیم نگار بوبان در حوزه موسیقی کلاسیک ایرانی  اشاره کرد.

 ۸۴ کنسرت نیز در سبک های متفاوت در تهران و شهرستان ها با مجوز دفتر موسیقی طی ماه گذشته برگزار شد که از این تعداد، ۲۲ کنسرت موسیقی کلاسیک ایرانی، ۲ کنسرت موسیقی فولکلوریک، ۴ کنسرت موسیقی مخصوص بانوان و ۵۶ کنسرت موسیقی پاپ بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: