کد خبر: ۱۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد خبر داد:
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: با توجه به برگزاری اجتماع عظیم منتظران ظهور در روز ولادت امام عصر(عج) در عرصه میدان شهدا، خط یک و دو برای حضور شهروندان در این مراسم به صورت ایمن و سریع خدمات ارائه می‌کند.
به گزارش قلم نیوزبه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی مبین‌مقدم مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد از افزایش یک ساعته سرویس‌دهی خط یک و دو قطارشهری در شب نیمه شعبان خبر داد.
مبین‌مقدم با بیان این مطلب، گفت: با توجه به اینکه در شب نیمه شعبان برنامه‌های مذهبی و فرهنگی متعددی در حرم مطهر برپا است و جشن‌هایی نیز در نقاط مختلف شهر تدارک دیده شده است، سرویس‌دهی قطارشهری در روز شنبه سی و یکم فروردین ماه با یک ساعت افزایش از ساعت 6 صبح تا 23 ادامه می‌یابد. در حالی‌که ساعت پایانی سرویس‌دهی قطارشهری در ایام هفته ساعت 22 است.
وی افزود: این آمادگی وجود دارد که در صورت افزایش تقاضای سفر، سرفاصله زمانی اعزام قطارها به ایستگاه را در خط یک کاهش داده و در خط 2 سرفاصله 10 دقیقه‌ای تداوم یابد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد با اشاره به برگزاری اجتماع عظیم منتظران ظهور در روز ولادت امام عصر(عج) در عرصه میدان شهدا اظهار کرد: خط یک و دو برای حضور شهروندان در این مراسم به صورت ایمن و سریع خدمات ارائه می‌کند.
مبین‌مقدم خاطرنشان کرد: با توجه به ترافیک و افزایش حجم مراجعات به هسته مرکزی شهر در این عید بزرگ، پیشنهاد می‌شود شهروندان از تردد با خودروهای شخصی پرهیز کنند و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: