کد خبر: ۱۲۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
معاون وزیر اقتصاد:
رئیس‌کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران با اعلام اینکه هیچ محدودیتی برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی در کشور وجود ندارد، گفت: در برنامه ششم توسعه جذب ۶۵ میلیون دلار از طریق سرمایه‌گذاری خارجی پیش‌بینی‌شده که باید آن را جدب کنیم.
سید علی‌محمد موسوی امروز (دوشنبه) در سومین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان هرمزگان، اظهار کرد: هرمزگان از ظرفیت‌های بالایی برای جذب سرمایه‌گذاری برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه باید با ایجاد وحدت رویه از سردرگمی سرمایه‌گذار خارجی جلوگیری کنیم، تصریح کرد: در عرصه سرمایه‌گذاری باید به سمت ائتلاف سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و سرمایه‌گذاری مجدد حرکت کرد.

موسوی اضافه کرد: سرمایه‌گذاران توجه داشته باشند به منظور جلوگیری از بعضی ناهماهنگی‌ها و سرگردانی‌ها فقط از طریق سازمان سرمایه‌گذاری در استان نسبت به انجام فعالیت‌های خود و صدور مجوز اقدام کنند.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی در کشور وجود ندارد، تصریح کرد: باید بخش خصوصی را وارد سرمایه‌گذاری کنیم و از حضور و ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت نمایندگی‌های وزارت خارجه در دیگر کشورها بهره ببریم تا بتوانیم سرمایه‌گذاران خارجی را جذب و شاهد توسعه استان هرمزگان باشیم.

موسوی با اشاره به اینکه امیدواریم این همایش نقطه عطفی برای استان زرخیز هرمزگان باشد، اضافه کرد: هیچ‌گاه سرمایه‌گذارانی که در این مقطع زمانی در ایران اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کنند را فراموش نخواهیم کرد.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه تلاش‌مان در این است که به سمت جذب سرمایه‌گذاران خارجی پیش رویم، خاطرنشان کرد: در برنامه ششم توسعه نیز جذب ۶۵ میلیون دلار از طریق سرمایه‌گذاری خارجی پیش‌بینی‌شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: