کد خبر: ۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۵ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
رئیس جمهور در جمع صنعتگران یزد:
یزد- رئیس جمهور با اشاره به نیاز مبرم یزد به آب گفت: مقدمات انتقال آب از خلیج فارس در حال انجام است.
مقدمات انتقال آب از خلیج فارس در حال انجام است

حجت الاسلام حسن روحانی دقایقی پیش در نشست توسعه سرمایه‌گذاری استان یزد در جمع صنعتگران و کار آفرینان اظهار داشت: دولت یازدهم پیش از شروع به کار خود قول‌هایی به بدنه صنعتی و کارافرینی کشور داد که برای تحقق آن نیز از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

وی ادامه داد: تاکید ما در دولت بر این است که مردم در عرصه اقتصادی پای کار بیایند و خود وارد فعالیت‌های اقتصادی شوند چراکه بر این عقیده‌ایم موفقیت در بنگاه‌های غیر دولتی بیشتر از بنگاه‌های دولتی بوده است.

رئیس جمهور با تاکید بر ایجاد روابط درست و تعاملات با دنیا و سایر کشورها افزود: کشور ما نیز باید مانند سایرین از تجربه و علم کشورهای دیگر استفاده کند و آن را در عرصه‌های صنعتی و تولید کشور به کار بگیرد تا بتواند آنگونه که در شان مردم و ملت ایران است رفاه، رشد و توسعه را به ارمغان بیاورد.

وی با بیان اینکه به مردم قول داده بودیم تا رونق اقتصادی را به کشور بیاوریم اظهار داشت: در دوره‌ای از دولت ایران درآمدهای دلاری نفتی ما با رشد ۳.۵ برابری روبرو شد در حالیکه رشد اقتصادی ما تنها ۱.۵ برابر بود و این نشان داد که از درآمدهای دولت به درستی استفاده نشده است.

روحانی تصریح کرد: اینکه افتخار کنیم ۱۲ هزار شغل ایجاد شده چیزی نیست و ما باید با بکارگیری توانایی خود و برقراری ارتباط با دنیا با پشتیبانی مردم برای آینده کشور تلاش کنیم.

وی افزود: اگر بتوانیم مدیرانی را برای فعالیت در بنگاه‌های غیر دولتی آماده کنیم و مردم نیز برای اشتغال جوانان و آیندگان خود تلاش کنند و غیرت به خرج بدهند قطعا موفق خواهیم بود.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سرمایه دولت اعتماد مردم است گفت: مشکل ما تحریم‌هایی بود که بر ما تحمیل شده بود اما باید بتوانیم با صادرات و واردات با رقبای خود رقابت کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: