کد خبر: ۱۱۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱:۳۸ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
سیاستی که مجموعه شهروند در پیش گرفته، ضمن مشتری مداری و حمایت از مردم در شرایط خاص اقتصادی موجب ثبات و افزایش مشتریان می شود، یعنی به جای این که سود خود را در افزایش قیمت قرار دهد، با میزان فروش بیش تر، این سود را به دست می آورند که به نوعی مدل جدید بنگاه داری اقتصادی محسوب می شود، سه برابر شدن فروش نسبت به سال پیش نشان می دهد مردم به خرید کالاهای با کیفیت داخلی که قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی باشند علاقه نشان می دهند.
 شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران در جریان بازدید خود از فروشگاه های شهروند اظهار داشت: طی بازدیدی از فروشگاه مرکزی شهروند در پس از تعطیلات نوروز داشتم، ضمن تشکر از زحماتی که در این ایام در کمک رسانی به سیل زدگان استان‌های گلستان و لرستان داشتند، از کیفیت این خدمت رسانی مطلع شدم، خوشبختانه تغییرات محسوسی در فروشگاه شهروند نسبت به آخرین بازدیدم در شهریور ماه صورت گرفته است.

عضو شورای شهر تهران در ادامه افزود: نسبت به ماه شهریور، تغییراتی در دکوراسیون و نحوه چینش و عرضه محصول فروشگاه های شهروند ایجاد شده است، که می تواند در جذب مشتری  موثر باشد، همچنین شرایطی به وجود آمده که خانواده‌ها می توانند در آرامش خاطر، اوقات خوشی را در فروشگاه‌ در کنار یکدیگر بگذرانند و علاوه بر خرید به تفریح و نشاط بپردازند.

شهربانو امانی، در خصوص نقش کالای ایرانی در فروشگاه شهروند، تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد پوشاک بانوان و نوزادان در فروشگاه های شهروند تولید داخل است، و در بخش کیف و کفش به صورت کامل از کالاهای داخلی استفاده می‌شود، همچنین تجربه ثابت کرده چنانچه کالاها به شکل های جذاب تری عرضه شود می توانند به انتخاب مشتری کمک کند، نکته ای که در فروشگاه های شهروند به خوبی مشهود است.

عضو شورای شهر تهران، در ادامه با ابراز خرسندی از عملکرد شرکت شهروند، گفت: شرکت شهروند علی رغم حذف سود، توانست یک شرکت درآمد زا باشد و برای اولین بار ۶۰ میلیارد تومان درآمد به حساب خزانه داری شهرداری تهران واریز کند، مدیر عامل و هئیت مدیره شهروند، اعتقاد داشتند با روش های نوین برگشت سرمایه می توانند درآمد پایدار بهتری نیز برای شهرداری داشته باشند، تمام این اتفاقات نشان می دهد که تغییر نگرش مدیریتی تا چه اندازه می تواند در اداره بنگاه اقتصادی موثر باشد.

مشاور ریاست سازمان محیط زیست، در ادامه با بیان نقش استراتژیک شهروند در کاهش التهابات اقتصادی افزود: سیاستی که مجموعه شهروند در پیش گرفته، ضمن مشتری مداری و حمایت از مردم در شرایط خاص اقتصادی موجب ثبات و افزایش مشتریان می شود، یعنی به جای این که سود خود را در افزایش قیمت قرار دهد، با میزان فروش بیش تر، این سود را به دست می آورند که به نوعی مدل جدید بنگاه داری اقتصادی محسوب می شود، سه برابر شدن فروش نسبت به سال پیش نشان می دهد مردم به خرید کالاهای با کیفیت داخلی که قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی باشند علاقه نشان می دهند.

شهربانو امانی، در پایان خاطر نشان کرد: من تصور می کنم فروشگاه های شهروند توانسته جای خود را به عنوان یک فروشگاه خوب دربین مشتریان پیدا کند، امیدوارم این مجموعه تقویت و توسعه بیشتری پیدا کند، و خدمات بیشتر و کالاهای با کیفیت تری به مشتریان ارائه کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: