کد خبر: ۱۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۱ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
خطر سیل به شرق کشور رسید
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به هشدارهای هواشناسی اعلام کرد؛ آماده‌باش 120 دستگاه تجهیزات رفع آبگرفتگی و 1000 نیروی خدمات شهری
مهدی یعقوبی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در پی هشدارهای اداره کل هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر بارش‌های رگباری، یکهزار نیروی خدمات شهری و 500 نیروی آتش نشان امروز و فردا در حالت آماده باش هستند.
وی اظهار داشت: 120 دستگاه ماشین آلات خدمات شهری و جمع آوری آبهای سطحی در نقاط مختلف شهر مستقر شده ‌اند تا در صورت آبگرفتگی اقدامات لازم را برای رفع آن انجام دهند.
وی گفت: پمپ های خودمکش نیز در تقاطع های غیرهمسطح و محل های مستعد آبگرفتگی آماده فعالیت بوده و کیسه های شن نیز برای استفاده در مسیرهایی که احتمال ورود آب در آنها وجود دارد آماده شده است.
یعقوبی از شهروندان خواست نسبت به هشدارهای شهرداری و سازمانهای مختلف هنگام بارندگی توجه داشته باشند و از تردد در محدوده کانالهای آب و رودخانه ها هنگام بارندگی پرهیز کنند. 
بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش باران از عصر امروز در مناطق مختلف این استان به ویژه نیمه شمالی آن شدت می گیرد. 
به همین خاطر احتمال آبگرفتگی معابر، ایجاد روان آب و سیلابی شدن مسیلها در شهرستانهای کلات، درگز، قوچان، چناران، ارتفاعات بینالود و مشهد وجود دارد.
وضعیت ناپایداری جوی و بارش باران به صورت پراکنده تا روز چهارشنبه 21 فروردین در خراسان رضوی ادامه خواهد داشت. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: