کد خبر: ۱۱۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا، از افزایش ۱۵ درصدی نقل و انتقال خودروها و کاهش ۳۹ درصدی شماره گذاری خودروهای نوشماره در سال جاری، خبر داد.
به گزارش قلم نیوز- سرهنگ "علی محمدی" در این خصوص، اظهار داشت: در سال جاری حدود سه میلیون و 477 هزار دستگاه خودرو در مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا نقل و انتقال شدند که این رقم در مقایسه با سال گذشته 15 درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی افزود: در بخش خودروهای وارداتی نوشماره نیز حدود 18 هزار دستگاه خودرو شماره گذاری شد که این رقم نسبت به سال گذشته 73 درصد کاهش نشان می‌دهد.

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا، گفت: همچنین در بخش خودروهای داخلی نوشماره نیست حدود ٨56 هزار دستگاه خودرو شماره گذاری شد که این رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود 37 درصد کاهش یافته است.

وی افزود: همچنین پذیرش در مراکز شماره گذاری پلیس راهور تا 20 اسفند ماه سال جاری تا ساعت 17 خواهد بود و از 20 تا 28 اسفند ماه ساعت پذیرش و ورود خودروها به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا تا ساعت 19 است. قطعا این مراکز تا آخرین خودرو پذیرش شده تا هر ساعتی که لازم باشد فعال خواهند بود.

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا در خصوص ساعت فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در نوروز، گفت: تمام مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا در ایام نوروز به جز تعطیلات رسمی در روزهای شنبه تا چهارشنبه بین ساعات 7 تا 14 و پنجشنبه بین ساعت 7 تا 12 به شهروندان خدمات ارائه می کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: