کد خبر: ۱۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس می‌گوید نمی‌توانیم در تمامی بازی‌ها بهترین عملکرد را داشته باشیم.
برانکو: نمی‌شود در همه بازی‌ها بهترین بود/ داور خطا روی طارمی را پنالتی نگرفت

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پر‌سپولیس، اظها‌ر کرد: ما روز گذشته (یکشنبه) بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، اما واقعیت این است که نمی‌توانیم در همه بازی‌ها در طول فصل بهترین بازی خودمان را انجام بدهیم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس ا‌دا‌مه‌ داد: تراکتورسازی نیم فصل دوم تقویت شده و با انگیزه مضاعفی بازی می‌کرد. آنها چند بازی در تعطیلات انجام دادند و به اندازه ما استراحت نکردند. با این حال در شرایط مسابقه قرار داشتند. باز هم فکر می‌کنم ما تا حدودی بهتر از آنها عمل کردیم. درست است که مثل بازی‌های قبل نتوانستیم موقعیتی را ایجاد کنیم، اما فکر می‌کنم که روی مهدی طارمی خطای پنا‌لتی‌ صورت گرفت که باید داور آن را اعلام می‌کرد. تراکتورسازی هم در دقیقه 90 یک فرصت گلزنی داشت که از دست رفت. نمی‌توانم از بازیکنانم گله مند و ناراحت باشم چون آنها با تمام وجودشان دویدند و زحمت کشیدند. واقعیت این است که شانس‌های بسیار خوبی نصیب ما همچون احمدزاده شد که از فاصله پنج متری توپ را به بیرون زد. به‌ هر‌ حال مهاجمان باید به طور مادرزادی مهاجم باشند و گلزنی کنند.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: ما در بازی با ذوب آهن بدشانسی آوردیم و دیروز هم همین گونه شد. با این حال امیدوارم که این مشکلات حل شود.

برانکو در پاسخ به این سوال که مربی تراکتورسازی گفته که حقشان برد بود، گفت: هر مربی بازی را از دیدگاه خودش نگاه می‌کند. من در این دیدار از تراکتورسازی فقط یک فرصت گلزنی دیدم که آن هم در دقیقه 90 رخ داد. طبیعتا آنها آمده بودند که بازی را ببرند، اما ما هم دو موقعیت یکی توسط علی علیپور و دیگری را توسط مهدی طارمی از دست دادیم. البته کمندانی هم فرصتی برای باز کردن دروازه به دست آورد که این فرصت نیز از دست رفت. من فکر می‌کنم بهترین موقعیت تراکتورسازی در دقیقه 90 ایجاد شد.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در ادامه در پاسخ به سوالی درباره نبود آندره پانادیچ گفت: طبیعی است که جای او در تیم خالی شده است و جای بحثی نیز وجود ندارد، ولی باید در نظر داشته باشید که ما در شانزده بازی گذشته نباخته‌ایم. این مساله در نیم فصل دوم سخت‌تر می‌شود. اگر با دقت نگاه کنید می‌بینید که تراکتورسازی بازیکنی همچون مهدی شریفی را روی نیمکت می‌گذارد. این نشان می‌دهد که تراکتورسازی تیمش را تقویت کرده است. اگر توجه کنید می‌بینید سایپا هم تیموریان را به جای نکونام آورد. سپاهان هم بازیکنان زیادی را به جمع خود ا‌ضافه‌ کرد‌. با این حال اگر نیم فصل اول را با نیم فصل دوم مقایسه کنیم، ما در نیم فصل اول بعد از بازی با تراکتورسازی هفت امتیاز داشتیم، اما در حال‌ حاضر با همین تعداد بازی یازده امتیاز را کسب کرده‌ایم.

وی درباره حمایت از بازیکنانش نیز خاطر‌ نشان کرد: ما روز گذشته در نیمه دوم بهتر از حریف کار کردیم. البته قبول دارم که هشت امتیاز از دست داده‌ایم. طبیعتا بازیکنان ما ضعف‌هایی داشته‌اند و من نمی‌خواهم بگویم که همه چیز ایده‌آل است. قطعا بازی‌های سختی را تا آخر فصل پیش‌رو داریم. تیم ما الان جوان است و بازیکنان در زدن ضربات آخر تمرکز لازم را ندارند. سایپا و تراکتورسازی تیم‌هایی در سطح خود ما هستند. سپاهان و ذوب آهن هم شرایط مشابهی دارند. من نمی‌توانم از بازیکنانم ایراد بگیرم وقتی می بینم که با تمام وجود زحمت می کشند. الان بازیکنی همچون علیپور و یا کمندانی فقط 20 سال دارند، اما در مجموع علیپور خوب ظاهر شده است.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در ادامه سخنان خود با بیان این که تیمش در فاز هجومی مشکلاتی داشت، اظها‌ر کرد: روز گذشته کمال کامیابی‌نیا را در اختیار نداشتیم و به همین دلیل در فاز هجومی مشکلاتی داشتیم. کمندانی فصل قبل بازی نکرده بود، اما امسال تقریبا در همه بازی‌ها حضور داشته است. ما باید هزینه‌های این چنینی را پرداخت کنیم تا بازیکنان جوان ما با تجربه‌تر شوند. قطعا مشکلات ما زیاد است. الان تمام تیم‌ها با 200 درصد توان خود مقابل پر‌سپولیس بازی می‌کنند. هر تیمی مقابل تماشاگران ما انگیزه بالایی پیدا می‌کند، اما ما هم فقط باید کار کنیم و کار کنیم تا به موفقیت برسیم. همه مسائل را نمی‌توان یک شبه حل کرد. فراموش نکنید پر‌سپولیس در ابتدای فصل در پایین جدول بود، اما الان برای قهرمانی می‌جنگند. 24 امتیاز دیگر تا انتهای فصل باقی‌ مانده است و هنوز هیچ چیز مشخص نیست. درست است که برخی از امتیازات را به خاطر اشتباه‌های بازیکنان‌مان از دست دادیم، اما نمی‌توانم از آنها گله‌مند باشم ، زیرا آنها تمام تلاش خود را انجام می‌دهند. هدف ما در حال‌ حاضر این است که در هر بازی برای پیروزی به میدان برویم.

در ادامه خبرنگاری از برانکو پرسید مظلومی معتقد است که اشتباه‌های داوری به طرف یک تیم خاص است نظر شما در این باره چیست، که سرمربی پرسپولیس گفت: لطفا صحبت‌های گذشته را نکنید. اینها به گذشته ارتباط دارند. با این حال من نظرم را می گویم و معتقدم که روز گذشته داور می‌توانست یک پنا‌لتی‌ برای ما بگیرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد سوشا مکانی در دیدار مقابل تراکتورسازی هم گفت: آیا شما معتقدید که او اشتباه کرده است؟ از فاصله 17 متری یک ضربه ایستگاهی شلیک کردند و سوشا مکانی عملکرد خوبی داشت. لحظه‌ای که گل خوردیم بازیکنان کجا بودند که از د‌ر‌وازه‌بان حمایت کنند.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس با اشاره به این که تجربه برای بازیکنان ظرف چند بازی به دست نمی آید گفت: تجربه چیزی نیست که طی چند روز به دست بیاید. تجربه باید طی چهار یا پنج سال به دست بیاید. علی علیپور ، مهدی طارمی ، احمدزاده فقط دو یا الی سه فصل است که در لیگ برتر بازی می‌کنند. آنها باید تمرین کنند تا تجربیات بیشتری را به دست بیاورند.

او در پاسخ به سوالی درباره پرتاب نارنجک در ورزشگاه آزادی ، توضیح داد: این مساله واقعا یک استثنا بود. من شش سال است که در ایران هستم و این دومین بار بود که چنین مساله‌ای را می دیدم. یک بار هم پیش از این در دیدار ایران مقابل کره شمالی هو‌اد‌ا‌ران نارنجک به زمین مسابقه پرتاب کردند. من واقعا می دانم که نباید این مسائل رخ دهد ، ولی در تمام ورزشگاه‌های جهان وجود دارد.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در پایان درباره کارت زردهایی که بازیکنانش در بازی می‌گیرند گفت: وقتی درباره موثر بودن صحبت می کنید می بینید که تیم ما در لیگ موثر بوده است. ما در تمام بازی‌ها گل زدیم حتی در مقابل استقلال اهواز هم گلزنی کردیم. همیشه تهاجمی و جنگنده بازی می‌کنیم. درست است که گاهی اوقات بازیکنانم کارت زرد می‌گیرند اما این مساله از روی خشونت نیست. روز گذشته هم بازیکن شماره پنج تراکتورسازی باید چند بار کارت زرد دریافت می‌کرد. این گونه مسائل همیشه در بازی پیش می‌آید. هیچ بازیکنی دوست ندارد عمدا کارت زرد بگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: