کد خبر: ۱۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، گفت: قدرت مانور ما در سرمایه گذاری برای ساخت خدمات بیشتر، افزایش یافته و آینده خوبی را برای شهرهای جدید به همراه خواهد داشت.
به گزارش قلم نیوز- "حبیب‌اله طاهرخانی" در خصوص مصوبه اخیر هیات وزیران مبنی بر نحوه سرمایه‌گذاری شرکت در ساخت خدمات روبنایی در شهرهای جدید، اظهار داشت: هزینه‌کرد شرکت عمران شهرهای جدید برای ساخت خدمات روبنایی در این مناطق در چند سال گذشته نیز به حساب مالیات قطعی این شرکت محسوب شده و جزو قوانین رایج بود اما پس از مدتی با تصویب قوانین جدید این قانون لغو و از جمله معافیت‌های شرکت اعلام شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های جدی وزیر راه و شهرسازی این مسئله منجر به نشکیل جلسه‌ای در معاونت حقوقی ریاست جمهوری شد که در نهایت استدلال‌های شرکت برای بازگشت قوانین به حالت قبل پذیرفته و این مصوبه به امضا رسید.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید براینکه طبق مصوبه جدید، هزینه‌کرد شرکت عمران برای احداث خدمات روبنایی دیگر معافیت نبوده و به جای مالیات قطعی تلقی می‌شود، گفت: بدون شک با این اقدام دست ما برای هزینه در این حوزه بازتر می‌شود و می‌تواینم خدمات بیشتری در بخش‌های گوناگون فرهنگی، آموزشی و ... در شهرها ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه این مصوبه در کاهش هزینه های شرکت عمران شهرهای جدید در محل ساخت خدمات روبنایی تأثیر بسزایی خواهد داشت، بیان کرد: قطعا در این حالت قدرت مانور ما در سرمایه گذاری برای ساخت خدمات بیشتر، افزایش یافته و آینده خوبی را برای شهرهای جدید به همراه خواهد داشت.
منبع: قلم نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: