کد خبر: ۱۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
معاون هماهنگی شرکت توانیر با اشاره به افزایش نیاز مصرف برق کشور، گفت:‌ پیش‌بینی می‌شود در زمان پیک بار سال آینده به ۶۱ هزار مگاوات برق در کشور نیاز داشته باشیم.
به گزارش قلم نیوز- "محمودرضا حقی‌فام" در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد، با اشاره به نیاز ۳۰۰۰ مگاوات مدیریت برق در کشور، اظهار کرد: ما به هیچ عنوان علاقه‌مند نیستیم صادرات برق به کشورهای همسایه را با چالش مواجه کنیم.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در زمان پیک بار سال ۱۳۹۸ کشور به ۶۱ هزار مگاوات مصرف برق نیاز دارد، افزود: مدیران صنعت برق کشور باید با افزایش بهره‌برداری تلفات این حوزه را کاهش دهند.

معاون هماهنگی شرکت توانیر در ادامه با اشاره به صادرات ۱۷۰۰ مگاوات برق به خارج کشور، گفت: نیاز برق کشور افزایش یافته است.

حقی‌فام، ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور هر سال را پیک بار مصرف برق در کشور دانست و بیان کرد: در سال ۱۳۹۸ مدیریت مصرف برق کشور به همراهی مستمر شهرک‌های صنعتی نیاز دارد.

این مسئول با بیان اینکه فعالیت دو روز در هفته شهرک‌های صنعتی باید به روزهای پنج شنبه و جمعه منتقل شود، تصریح کرد: با افزایش محصولات الکترونیکی مسئولیت شرکت توانیر در تولید برق افزایش یافته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: