کد خبر: ۱۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
همزمان با سفر رییس جمهوری به استان بوشهر امروز (یکشنبه) درآیینی با حضور "سعید زرندی" معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت یک واحد صنعتی افتتاح و عملیات اجرایی سه طرح دیگر در این استان آغاز شد.
به گزارش قلم نیوز- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طرح سیمان خاکستری مند دشتی با سرمایه گذاری سه هزار و 800 میلیارد ریال بهره برداری شد. 

سید "حسین حسینی محمدی" افزود: این کارخانه با ظرفیت سالانه یکهزار و200 تن سیمان خاکستری زمینه اشتغال مستقیم 170 نفر را فراهم کرده است. 

وی ادامه داد: عملیات اجرایی سه طرح تولید کاغذ از کربنات کلسیم و انباره های سرب اسیدی پلیت باطری نیز با سرمایه‌گذاری یکهزار و 914 میلیارد ریال آغاز شد. 

حسینی محمدی یادآور شد: طرح صنایع عمران زاگرس خورموج با پیش بینی تولید سالانه 20 هزار تن کاغذ از کربنات کلسیم و اشتغال 137 نفر است که با سرمایه گذاری یکهزار و 500 میلیارد ریال اجرایی می شود. 

وی بیان کرد: 2 طرح دیگر نیز مربوط به شرکت تجارت تدبیر سایناست با پیش بینی تولید سالانه یک میلیون عدد انباره های سرب اسیدی و پنج هزار تن پلیت باطری است که با سرمایه گذاری 414 میلیارد ریال در شهرستان بوشهر اجرا و برای 72 نفر شغل ایجاد می‌کند. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: