کد خبر: ۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
سرپرست فدراسیون جودو با اشاره به اتفاقات اخیر در این فدراسیون گفت: بعد از مدتها بررسی به تغییر در کادر فنی رسیدیم و در این رابطه تصمیم به انتخاب دو مربی اختصاصی برای ملایی و محجوب گرفتیم.
دلایل تغییرات در کادر فنی تیم ملی جودو و انتخاب مربیان اختصاصی

رشید خدابخش ضمن بیان مطلب فوق افزود: در مدت زمانی که به همراه تیم ملی جودو در مسابقات اروپایی بودم بحث های مفصلی با دو جودوکار ملی پوش خود داشتیم و بررسی‌های زیادی در این خصوص صورت گرفت تا در نهایت تصمیم گرفتیم باتشکر از زحمات زارعیان ، برای آماده سازی ملایی و محجوب از دو مربی اختصاصی استفاده کنیم. 

وی ادامه داد: ملک محمدی و خسروی نژاد جودوکارانی هستند که در اوزان ۸۱- کیلوگرم و ۱۰۰- کیلوگرم تجربیات زیادی دارند. به لحاظ فنی هم با حضور مداوم در ترکیب اصلی تیم ملی توانایی خود را نشان داده اند. به همین دلیل این دو می توانند در راه موفقیت ملایی و محجوب در بازیهای المپیک کمک موثری باشند. 

سرپرست فدراسیون جودو در خصوص وضعیت خسرو دلیر که مدتی قبل به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شده بود هم گفت: در بخش کوراش تغییرات عمده ای ایجاد شده که نصیرنژاد به عنوان مسئول کمیته کوراش انتخاب شده و خسرو دلیر هم سرمربی تیم های ملی کوراش خواهد بود تا برای بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ برناخمه ریزی خوبی داشته باشند.

خدابخش همچنین در مورد تکلیف تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا هم گفت: هدف ما اعزام تیمی جوان به مسابقات آسیایی تاشکند است به همین دلیل کادر فنی جوانان و امید وظیفه آماده سازی و اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا را برعهده خواهند داشت. 

وی در پاسخ به این سئوال که با این شرایط فدراسیون جودو با مجید زارعیان قطع همکاری کرده است یا خیر؟ پاسخ داد: در شرایط فعلی و تا زمان مسابقات قهرمانی آسیا مجید زارعیان مسئولیتی نخواهد داشت مگر آنکه بعد از این رقابتها به این نتیجه برسیم که بازهم تغییراتی ایجاد کنیم که با توجه به همان شرایط تصمیم گیری خواهد شد. 

سرپرست فدراسیون جودو در پایان به مسئولیت مربیان تخصصی هم اشاره کرد و گفت: این دو مربی در خصوص جودوکاران تحت نظر خود اختیار تام داشته و با مشورت بنده کارها را پیش می برند و هر کدام هم مستقل عمل می کنند. ضمن اینکه ملک محمدی و خسروی نژاد از سالهاست با هم رفاقت دارند و می توانند کارها را به خوبی پیش ببرند. 

فدراسیون جودو روز گذشته اقدام به تغییر کادر فنی نمود و با کنار گذاشتن مجید زارعیان ، هدایت تیم ملی را به دو مربی جودو سپرد. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: