کد خبر: ۱۱۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
مدیر عامل شرکت شهروند گفت: فروشگاه های زنجیره ای شهروند از امروز تا آخرین روز سال کلیه اقلام خود را با سود صفر درصد به شهروندان عرضه می کند.


مدیر عامل شرکت شهروند گفت: فروشگاه های زنجیره ای شهروند از امروز تا آخرین روز سال کلیه اقلام خود را با سود صفر درصد به شهروندان عرضه می کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، مسعود سریع القلم با اعلام این خبر گفت:  فروشگاه های زنجیره ای شهروند در آستانه سال جدید و همزمان با بیست و پنجمین سالروز تاسیس فروشگاه های زنجیره ای شهروند از 21 تا 29 اسفند ماه به مدت 9 روز با ارائه تخفیف های ویژه برای تمام گروه های کالایی میزبان شهروندان خواهد بود.

مدیر عامل شرکت شهروند با بیان اینکه شهرداری تهران در آستانه سال جدید عیدی ویژه ای برای شهروندان در نظر گرفته است، خاطر نشان کرد: بر اساس تدابیر شهردار تهران و با توجه به روزهای پایانی سال که با حجم بالای تقاضای کالا روبرو هستیم، تصمیم بر آن شد تا در 9 روز پایانی سال 97 شرکت شهروند میزان سود خود را برای تمام اقلام به صفر برساند تا شهروندان بتوانند مایحتاج مورد نیاز خود را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت از فروشگاه های زنجیره ای شهروند خریداری کنند.

سریع القلم با اشاره به پیش بینی های انجام شده برای تامین مایحتاج خانواده ها در آستانه سال نو تصریح کرد: فروشگاه های شهروند برای تأمین کالاهای مورد نیاز شهروندان همانند سال های گذشته، امسال نیز در فروش فوق العاده ایام نوروز تخفیف های ویژه 5 تا 70 درصدی برای مشتریان در نظر گرفته است.

منبع: قلم نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: