کد خبر: ۱۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
شریعتمداری:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست شورای معاونین امور مجلس وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی، گفت: اساس نظام ما بر انتخاب مردم از بین افراد با گرایش های مختلف با آزادی کامل برای حضور در مجلس است این موهبت بزرگ الهی است که باید قدر آن را دانست و شکر آن را بجا آورد.
به گزارش قلم نیوز- "محمد شریعتمداری" در این خصوص، اظهار داشت: پارلمان مظهر دموکراسی در جمهوری اسلامی ایران است. پایه های دموکراسی در کشور ما در انتخابات مجلس و انتخابات ریاست جمهوری است و بسیار ارزشمند است. داشتن یک پارلمان برخاسته از آرای ملت یک شکوه و عظمت وصف ناشدنی است. در زمان طاغوت صندوق رای بی معنا بود و نمایندگان از پیش تعیین شده بودند. اساس نظام ما بر انتخاب مردم از بین افراد با گرایش های مختلف با آزادی کامل برای حضور در مجلس است این موهبت بزرگ الهی است که باید قدر آن را دانست و شکر آن را بجا آورد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: مجلس شورای اسلامی به واقع خانه ملت است و اگر در گزینش ها مراعات نماییم و نتیجه آن، حتما عصاره فضایل ملت خواهد بود و انتخاب اصلح از بین افراد مورد نظر ملت محقق خواهد شد و مجلس با شکوه تر و قدرتمندتر می گردد و هر چقدر گزینش ها را محدود نماییم، حتما تاثیر منفی می گذارد و باید شرایطی مهیا کنیم که همه سلایق و اندیشه ها امکان انتخاب بوسیله مردم را داشته باشند و زیبایی حکومت مردمسالاری دینی به همین است. 

وی افزود : داشتن یک پارلمان برخاسته از آرای ملت یک شکوه و عظمت وصف ناشدنی است. اساس نظام ما بر انتخاب مردم از بین افراد با گرایش های مختلف با آزادی کامل برای حضور در مجلس است این موهبت بزرگ الهی است که باید قدر آن را دانست و شکر آن را بجا آورد. باید شرایطی مهیا کنیم که همه سلایق و اندیشه ها امکان انتخاب بوسیله مردم را داشته باشند و زیبایی حکومت مردمسالاری دینی به همین است. 

شریعتمداری گفت: با این اوصاف، وظیفه معاونین پارلمانی در وزارتخانه ها بسیار مهم است. معاونین امور مجلس، کار بسیار دشواری بر عهده دارند و کار کردن با نمایندگان محترم مجلس با سلایق، تخصص ها، حساسیت ها و اهداف ملی و منطقه ای گوناگون بسیار دشوار است.
منبع: قلم نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: