کد خبر: ۱۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
مرکز آمار ایران از افزایش ۱.۲ درصدی نرخ تورم تولیدکننده بخش خدمات در فصل پاییز امسال نسبت به فصل قبل خبر داد.
نرخ تورم بخش خدمات افزایش یافت

مرکز آمار ایران اعلام کرد: شاخص قیمت تولیدکننده بخش‌های خدمات (بر مبنای ۱۰۰= ۱۳۹۰) در فصل پاییز سال ۱۳۹۴ برابر است با ۱۳۸.۰ که نسبت به فصل قبل ۱.۲ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) ۴.۸ درصد افزایش یافته است. درصد تغییر چهار فصل منتهی به فصل جاری نیز نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) برابر با ۶.۲ درصد است.

تغییرات شاخص بخش‌های خدمات نیز به شرح ذیل است:

ـ شاخص گروه خدمات تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتورسیکلت و کالاهای شخصی و خانگی در فصل پاییز سال ۱۳۹۴ برابر با ۱۳۲.۲ است که نسبت به فصل قبل ۰.۷ درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) نیز برابر با ۵.۴ درصد است.

ـ شاخص گروه خدمات هتل و رستوران در فصل پاییز سال ۱۳۹۴ برابر با ۱۳۳.۶ است که نسبت به فصل قبل ۰.۵ درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) نیز برابر با ۴.۴ درصد است.

ـ شاخص گروه خدمات حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات در فصل پاییز سال ۱۳۹۴ برابر با ۱۵۸.۰ است که نسبت به فصل قبل ۰.۶ درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) نیز برابر با ۷.۶ درصد است.

ـ شاخص گروه خدمات واسطه‌گری‌‌های مالی (بیمه) در فصل پاییز سال ۱۳۹۴ برابر با ۱۵۱.۱ است که نسبت به فصل قبل ۰.۱ درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) نیز برابر با ۲.۴ درصد است.

ـ شاخص گروه مستغلات، اجاره و فعالیت‌های کسب و کار در فصل پاییز سال ۱۳۹۴ برابر با ۱۲۹.۲ است که نسبت به فصل قبل ۱.۱ درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) نیز برابر با ۵.۹ درصد است.

ـ شاخص گروه خدمات آموزش در فصل پاییز سال ۱۳۹۴‌برابر با ۱۲۸.۶ است که نسبت به فصل قبل ۵.۰ درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) نیز برابر با ۶.۶ درصد است.

ـ شاخص گروه خدمات بهداشت و مددکاری اجتماعی در فصل پاییز سال ۱۳۹۴ برابر با ۱۲۹.۹ است که نسبت به فصل قبل ۰.۷ درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) نیز برابر با ۵.۴ درصد است.

ـ شاخص گروه خدمات سایر فعالیت‌های خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی در فصل پاییز سال ۱۳۹۴ برابر با ۱۳۱.۲ است که نسبت به فصل قبل ۱.۱ درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) نیز برابر با ۴.۹ درصد است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: