کد خبر: ۱۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانى تهران:
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانى تهران، گفت: بخش خصوصى کشور براین باور است که که ما نمى توانیم به رشد اقتصادى نائل شویم مگر اینکه بتوانیم با دنیا کار کنیم، البته چاره اى هم جز این کار نداریم.
به گزارش قلم نیوز- "پدرام سلطانى" در آخرین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانى تهران ضمن تشکر از اعضا و هیات رییسه اتاق، اظهار کرد: به عنوان کسى که سه دوره در اتاق حضور داشتم، شهادت مى دهم این دوره فارغ از گروهى که انتخاب شدند عملکرد ممتاز داشته و در مقایسه با ادوار قبل بهتر بوده است.

وى ادامه داد: این شهادت بر مبناى نظرسنجى بین اعضاى اتاق است، ما تلاشمان را براى تحقق برنامه ها و انجام اصلاحات لازم اتاق انجام دادیم و باتوجه به این که در دوره بعد حضور ندارم از بدنه اجرایى و هیات رییسه و نمایندگان تشکر مى کنم.

سلطانى تاکید کرد: با توجه به عدم حضورم در دوره بعد، به نقدکنندگان دوره نهم اتاق تبدیل خواهم شد؛ چرا که اگرچه در جامعه به درجه نقدگویى بالایى رسیدیم اما هنوز نتوانسته ایم به نقد شنوى و نقد پذیرى برسیم اما خوشحالم که اتاق این کار را از خودش آغاز کرده است.

این فعال بخش خصوصى به توسعه همکارى با سایر کشورها تاکید کرد و گفت: بخش خصوصى کشور براین باور است که که ما نمى توانیم به رشد اقتصادى نائل شویم مگر اینکه بتوانیم با دنیا کار کنیم، البته چاره اى هم جز این کار نداریم.

او اضافه کرد: ما مى دانیم که برخى کشورها نگاه مثبتى به ما ندارند و همچنین دایه مهربان تر از مادر در دنیا نداریم، حتى مى دانیم دشمنانى هم داریم اما با دشمن هم باید یک روز مدارا کرد زیرا نباید اجازه دهیم فشار تخاصم گونه جهانى ما را محدود کند.

سلطانى افزود: امیدوارم اتاق تهران در دوره نهم، گفتمان اصلاح حکمرانى اقتصادى و حتى عمومى را راه اندازى کند چراکه باتوجه به شرایط سخت کنونى، باور دارم الان بهترین شرایط براى راه اندازى یک گفتمان عمومى در کشور است.

عضو اتاق تهران، بیان کرد: کسى به این کشور کمک مى کند که مشکلات موجود را بیان کند، با پنهان کردن مشکلات سودى عاید ما نمى شود، بنابراین بهتر است حرف هایمان را یکى کنیم تا بتوانیم از این پیچ تند اقتصادى عبور کنیم.

منبع: اقتصاد آنلاین
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: