کد خبر: ۱۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
سید محمود میرلوحی بیان کرد: مجموعه شهروند در روزهای سخت کمبود کالا نشان داد، فروشگاه هایش مملو از کالا است و هیچ‌ کمبودی وجود ندارد، ضمن این که همیشه تلاش کردند قیمتی پایین تر از قیمت بازار داشته باشد.
سید محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در خصوص نقش مدیریت شهری در کاهش تنش های اقتصادی اخیر اظهار داشت: مدیریت شهری با وجود سازمان هایی همچون شرکت شهروند حتی در تعطیلات نوروز نیز مشغول فعالیت هستند و با طرح و برنامه‌ای مناسب برای توزیع اقلام مصرفی مورد نیاز مردم اقدام می کنند، و تلاش می‌کنند که التهاباتی که در این ایام در بازار ایجاد می شود را خنثی کنند.

عضو شورای شهر تهران در ادامه افزود: نقش عمده این سازمان ها تعدیل قیمت ها و توزیع اجناس ارزان و با کیفیت به شهروندان و جلوگیری از کمبود های مصنوعی اقلام مصرفی مورد نیاز مردم که امروزه به واسطه توزیع نامناسب و جوسازی های روانی به وجود آمده است، به هر حال مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند و دیگر سازمان‌های مدیریت شهری نقش کلیدی در کمک به آرامش بازار و حمایت از حقوق شهروندان را بر عهده دارند.

محمود میرلوحی در پاسخ به این سوال، آیا شرکت شهروند در مورد کمبود کالاهایی که اخیرا در بازار ایجاد شده بود، بیان کرد: متاسفانه برخی جریان های برانداز تلاش می کنند با راه اندازی شایعات مختلف و جو روانی کمبودهای مصنوعی ایجاد کنند، اما مجموعه شهروند نشان داد فروشگاه هایش مملو از کالا است و هیچ‌ کمبودی وجود ندارد، ضمن این که همیشه تلاش کردند قیمتی پایین تر از قیمت بازار داشته باشد.

عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: مجموعه شهروند تلاش می کند محصولات ضروری مورد نیاز مردم به موقع تامین شود و‌ قیمت اجناس نیز تا حد امکان با وجود تمام التهابات نرخ ارز پایین تر از بازار باشد.

وی افزود: ما در بازار گوشت کمبودی نداشتیم حتی یک میلیون مازاد تولید داشتیم اما فضای روانی به سمتی رفت که کمبود هایی ایجاد شد و باعث نگرانی مردم شد، فروشگاه های شهروند همواره سعی کردند حامی مردم باشند و از موثر شدن این جریانات که باعث ناراحتی مردم و از بین رفتن آرامش بازار می شود جلوگیری کنند، که تا حد خودشان به خوبی از عهده این کار برآمدند، و در کنار وزارت جهاد کشاورزی و تولید کنندگان تلاش کردند تا حد امکان امنیت بازار را تامین کنند.

میرلوحی، در ارتباط با این که فروشگاه های شهروند توانستند در شرایط تحریمی به دولت کمک کنند بیان کرد: شرایط به گونه ای است که تا مانعی کوچک به دلیل تحریم ها به وجود می آید به سرعت جو روانی ایجاد می شود و منجر به افزایش بیشتر قیمت کالا می شود، در این شرایط سازمان‌هایی مثل شرکت شهروند و میادین که از پشتوانه کالا و خدمات اطلاع دارند به گونه ای برنامه ریزی می کنند که این جوسازی ها را خنثی کنند و تمام این ها نوعی مقابله با تحریم هایی است که رضایت و آرامش مردم را هدف قرار داده است.

عضو شورای شهر تهران در پایان در خصوص نقش جوان گرایی در مدیریت فروشگاهی شهروند اظهار داشت: تمام تلاش شورای پنجم این بوده که به جوانان بیشتر بها داده شود که مصوبات خوبی هم در این زمینه در شورا داشتیم.

منبع: قلم نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: