کد خبر: ۱۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
نماینده کارگری در شورای عالی کار، گفت: اختلاف نظر ما با کارفرمایان بر سر میزان افزایش حقوق در سال آینده هنوز رفع نشده است.
به گزارش قلم نیوز- "علی خدایی" روز شنبه در این خصوص، اظهار داشت: دیدگاه اعضای شورای عالی کار درباره میزان افزایش دستمزدها بسیار با یکدیگر متفاوت است؛و بعید به نظر می رسد که بتوان تکلیف افزایش حقوق کارگران را در هفته جاری مشخص کرد.

نماینده کارگران در شورای عالی کار، تاکید کرد: بدون شک برگزاری یک جلسه برای ایجاد تفاهم با این میزان از تفاوت دیدگاه کفایت نمی کند و نمی توان درباره میزان افزایش حقوق سال 98 کارگران به نتیجه رسید مگر اینکه در شورا از ساز و کار رای گیری استفاده شود تا بدین ترتیب تکلیف افزایش دستمزد کارگران روشن شود.

وی تصریح کرد: تحلیل آمارهای ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران و بانک مرکزی نشان می دهد که میان دستمزد و هزینه خانوار 3.3 نفری کارگران یک میلیون و 89 هزار تومان اختلاف وجود دارد و ما به عنوان نماینده کارگران در شورای عالی کار به دنبال این هستیم که این میزان اختلاف برای سال آینده جبران شود.

نماینده کارگری در شورای عالی کار، بیان کرد: مهمترین مساله برای ما کاهش فاصله هزینه و دستمزد کارگران است که می تواند در قالب های نقدی و غیرنقدی انجام شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: