کد خبر: ۱۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۸ از رفع ایرادات شورای نگهبان به مصوبات مجلس در بودجه ۹۸ خبر داد و گفت: بررسی این موارد در دستور کار جلسه فردا (یکشنبه) مجلس قرار می‌گیرد.
به گزارش قلم نیوز- "سیده فاطمه ذوالقدر" در این خصوص، اظهار کرد: جلسه صبح امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۸ برای رفع ایرادات شورای نگهبان به مصوبات مجلس در بودجه ۹۸ با حضور آقای کدخدایی عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان و آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه کمیسیون تلفیق برای تأمین نظر شورای نگهبان ایرادات را رفع کرد که البته عمده ایرادات، ویرایشی یا مغایرت با برنامه ششم یا ابهام بود که برطرف شد و البته نظر دولت و شورای نگهبان هم در رفع ایرادات لحاظ شد.

نماینده مردم تهران در مجلس، یادآور شد: در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان ضمن رفع ابهامات و اصلاح ایرادات ویرایشی مقرر شد مصوبه مربوط به تبصره ۱۶ لایحه بودجه در خصوص بخشودگی جرایم بانکی موکول به تشخیص کمیته مربوطه شود و برخی ارقام و مبالغ نیز به صورت مشخص در بودجه ذکر شد.

ذوالقدر یادآور شد: با اتمام رسیدگی به ایرادات شورای نگهبان، اصلاحیه کمیسیون تلفیق چاپ شده و در اختیار نمایندگان قرار می‌گیرد و فردا (یکشنبه) در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: