کد خبر: ۱۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
دكتر فلک افلاكى رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک:
رييس شوراى اسلامى كلانشهر اراک با اشاره به روند طی شده در خصوص قطع همکاری با شهردار سابق اراک پس از ابلاغ قانون منع به کار گیری بازنشستگان توسط وزارت کشور، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر در مقطع زمانی انتخاب شهردار جدید، برای پیشبرد کارها و معطل نماندن امور اقدام به تعیین سرپرست شهرداری نمود.
وی افزود: با توجه به انتخاب مهندس محمد کریم شفیعی به عنوان شهردار کلانشهر اراک‌ توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر و گذشت چند هفته از این انتخاب و ارسال کلیه مدارک لازم، منتظر نتیجه تایید و صدور حکم شهردار جدید توسط وزارت محترم کشور هستیم. 

دکتر فلک افلاکی با تاکید بر اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم، اظهار داشت: با توجه به پیگیری های به عمل آمده و نیز مذاکرات نمایندگان مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با وزیر محترم کشور در خصوص تسریع در صدور و ابلاغ حکم شهردار جدید، انتظار می رود همانطور که وزارت کشور در تسریع بخشیدن به بررسی و تایید شهردار منتخب دو کلان شهر تهران و مشهد همکاری خوبی داشت در خصوص شهردار جدید اراک نیز هر چه سریعتر این مهم محقق گردد تا انشاا... شرایط شهرداری اراک با شهردار جدید قبل از پایان سال تثبیت گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: