کد خبر: ۱۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
رییس جمهوری فردا (چهارشنبه 15 اسفندماه) به همراه هیات همراه در سفری دو روزه به گیلان سفر می‌کند.

به گزارش قلم نیوز- حجت‌الاسلام "حسن روحانی"  فردا، 15 اسفندماه به همراه جمعی از وزرا و معاونین طی سفری دو روزه به گیلان سفر می‌کند.

نخستین برنامه  حسن روحانی حضور در جمع مردم استان است که در شهرستان لاهیجان برگزار می‌شود، در همین راستا ورزشگاه تختی شهر لاهیجان از ساعت 9 صبح فردا آماده حضور ارزشمند مردم فهیم گیلان برای دیدار با رئیس جمهور است.

عصر فردا، راه آهن قزوین - رشت با حضور رئیس جمهور به صورت رسمی افتتاح می‌شود که پس از افتتاح رسمی، 120 نفر از خانواده معزز شهدا عازم مشهد مقدس می‌شوند.

شامگاه فردا نشست توسعه و دیدار با جمعی از نخبگان و فعالان سیاسی، اقتصادی و اجتماعی استان با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود.

در ادامه رئیس جمهور به عنوان چهارمین برنامه سفر خود به گیلان، صبح پنجشنبه، 16 در شورای اداری استان حضور پیدا می‌کند، در این جلسه تصمیمات اتخاذ شده برای گیلان اعم از اعتبارات عمرانی، طرح‌های سرمایه گذاری و همچنین در صورت لزوم، تصمیم‌گیری در خصوص اصلاح ساختارها و اعطای مجوزهای مورد نیاز برای تسریع در انجام امور اعلام می‌شود.

گفتنی است، آغاز عملیات اجرایی 8 کیلومتر باقی مانده آزادراه قزوین-رشت، افتتاح ۲ طرح عمرانی ورزشی استخر سیاهکل و ماسال، افتتاح تالار مرکزی رشت و ... از جمله پروژه‌هایی هستند که با حضور وزرای ورزش و ارشاد در استان گیلان به بهره برداری می‌رسند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: