کد خبر: ۱۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
نمایشگاه بهاره تهران با حضور و مشارکت بیش از ۵۷۰ غرفه‌دار و تولید‌کننده داخلی،­ در مجموعه چهل‌سرا واقع در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.

به گزارش قلم نیوز- نمایشگاه فروش بهاره با شعار "با تعصب به دنبال کالای ایرانی بگردیم"­­ و با حضور و مشارکت بیش از 570 غرفه‌دار و تولید‌کننده داخلی،­ در مجموعه چهل‌سرا واقع در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی دایر شد.

همه کالاها و اجناس عرضه‌شده در نمایشگاه فروش بهاره که با هدف حمایت از تولید داخلی و تامین مایحتاج و نیاز عمومی شهروندان در ایام پایانی سال برگزار می‌شود، با تخفیف 10 تا 30 درصدی به فروش می رسد.

همزمان با برپایی نمایشگاه فروش بهاره،­ محصولات و کالاهای مختلف از جمله انواع لوازم آشپزخانه، لوازم منزل، چراغ‌های تزئینی، پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه، کیف وکفش، کالای خرازی، فرش، قالی و قالیچه، شال و روسری، شیرینی و شکلات، حبوبات، آجیل و خشکبار و سوغات شهرستان ها عرضه می‌شود.

در این نمایشگاه همچنین مواد غذایی، مواد شوینده و دیگر ملزومات مرتبط به آغاز سال نو عرضه و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

تلاش‌های بسیاری شده­ تا این نمایشگاه،­ تفاوت‌های محتوایی و کیفی،­ هم­ از نظر تنوع و تخفیف اجناس،­ و هم­ طراحی غرفه‌ها برای نخستین ­بار در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در مقایسه با ­دوره‌های قبل داشته باشد.

در حاشیه این نمایشگاه ،​ امکاناتی همچون پارکینگ، محل بازی و سرگرمی بچه‌ها و محل استراحت برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده است.

نمایشگاه فروش بهاره (حمایت از کالای ایرانی) از 14 تا 20 اسفند از ساعت 11 تا­­ 21 و روز جمعه ­­از ساعت 13 تا­­21­ پذیرای شهروندان است.

منبع: تسنیم


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: