کد خبر: ۱۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
مدیر روابط عمومی شستا تاکید کرد:
ایجاد ارتباط و تعامل سازنده با مخاطبان و دیگر عوامل بیرونی و موثر بر فعالیت‌های یک سازمان یا بنگاه اقتصادی از جمله وظایفی ابتدایی و اصلی واحدهای روابط‌عمومی به‌شمار می‌رود.
حسن محمدی مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و عضو کمیته علمی هشتمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با بیان این مطلب گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، لزوم پشتیبانی از کسب و کارهای نوپا و توجه به ارتقای جایگاه آنها، رسیدگی و رفع مشکلات پیش رو، همراهی و پیشتیبانی و همچنین سیاست‌گذاری و راهبری این بخش مهم از صنعت کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است.

محمدی در ادامه با تاکید بر سهم اینگونه صنایع و مشاغل نوپا در افزایش تولید ناخالص ملی گفت: رشد روزافزون صنایع نوپا در اقتصاد کشور و توسعه استارت‌آپ‌ها علاوه بر کاهش اتکا به درآمدهای نفتی، موجب استقرار سازمان‌ها‌ و مشاغلی پویا، دانش‌مدار، چابک و همسو با تحولات جهانی خواهد شد و در این بین می‌بایستی با توسعه و تکمیل زیرساخت‌های قانونی و فنی به استقرار این واحدها در کشور کمک نماییم.

عضو کمیته علمی هشتمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت ادامه داد: در راه توسعه و پیشرفت کسب و کارهای نوین و نوپا علاوه بر همیاری و همکاری دیگر بخش‌های کشور، مشارکت و همفکری صاحبان این مشاغل با یکدیگر با هدف ارائه و عرضه دستاوردهای مثبت کسب و کارهای خود بسیار موثر و راهگشا خواهد بود.

وی ادامه داد: انتقال دانش و تجربه‌های مثبت به دیگر واحدها و افزایش سطح آگاهی صاحبان مشاغل، هم‌افزایی در ارایه راهکارهای عبور از مشکلات، از جمله ثمرات اینگونه مشارکت‌ها خواهد بود.

محمدی در انتها با اشاره به نقش روابط‌عمومی‌ها در برقراری و حفظ تعامل بنگاه‌های اقتصادی گفت: ایجاد ارتباط و تعامل سازنده با مخاطبان و دیگر عوامل بیرونی و موثر بر فعالیت‌های یک سازمان یا بنگاه اقتصادی از جمله وظایفی ابتدایی و اصلی واحدهای روابط‌عمومی به‌شمار می‌رود. در این بین برخی از فعالان روابط‌عمومی توانسته‌اند با بکارگیری اصولی شیوه‌ها و ابزارهای نوین به بهترین شکل ممکن این مهم را به سرانجام برسانند.
منبع: قلم نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: