کد خبر: ۱۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از سالم بودن هوای تهران طی امروز و فردا (۱۴ و ۱۵ اسفند)، خبر داد.

به گزارش قلم نیوز- "حسین شهبازی" در این خصوص، اظهار داشت: طبق نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۱۴ و ۱۵ اسفند) شرایط کیفی وای سالم در بیشتر نواحی شهر تهران برقرار خواهد بود و انتظار می‌رود از بعدازظهر روز چهارشنبه، همراه با افزایش میزان ناپایداری جوی، کاهش نسبی در غلظت برخی آلاینده ها مشاهده شود.

وی ادامه داد: میانگین کیفیت هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز، با شاخص ۶۰ در شرایط سالم قرار داشت همچنین میانگین کیفیت هوای تهران هم‌اکنون با شاخص ۶۳ در وضعیت سالم است.

شهبازی افزود: پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز( ۱۴ اسفند) است و برای برخی ساعات وزش باد به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود که در پراکندگی آلاینده‌ها موثر خواهد بود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، گفت: این وضعیت جوی تا روز چهارشنبه (۱۵ اسفند) کم و بیش ادامه دارد و همراه با تغییر شرایط جوی در بعدازظهر به تدریج بر میزان ابرناکی و سرعت وزش باد با جهت غالب غربی - شمال غربی طی برخی ساعات افزوده خواهد شد.

به گفته شهبازی، دمای تهران تا روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: