کد خبر: ۱۱۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
امیری:
معاون پارلمانی رییس جمهوری، گفت: علی‌رغم نبود موضوع استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی در لایحه جامع انتخابات، ولی دولت با استانی شدن انتخابات موافق است.

به گزارش قلم نیوز- "حسینعلی امیری" در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: لایحه جامع انتخابات در فرایند کارشناسی با در نظر گرفتن نظرات صاحبنظران، فعالان سیاسی و اجتماعی تهیه شده است که در این باره هم جلسات مشترکی برگزار گردیده است.

وی ادامه‌ داد: بعد از برگزاری جلسات و استماع نظر صاحب‌نظران لایحه جامع در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت تصویب شد که این موضوع با ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات توسط مقام معظم رهبری مقارن گردید. به همین دلیل ما مجددا این لایحه را منطبق با سیاست‌ها بازنگری کردیم که در نهایت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

معاون رییس جمهور در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به این که «طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی بر مدار استانی شدن استوار است»، در این رابطه خاطرنشان کرد: دولت در لایحه جامع چیزی درباره استانی شدن لحاظ نکرده است، اما با این موضوع موافق است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: