کد خبر: ۱۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
رییس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه، گفت: رجیستری موبایل دوباره مانند قبل شد یعنی گوشی‌ها با همان کد ملی در سامانه ثبت و در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.

به گزارش قلم نیوز- "ابراهیم درستی"  در خصوص مشکلات رجیستری موبایل که در روزهای اخیر به وجود آمده است، اظهار داشت: شب گذشته در وزارتخانه جلسه‌‌ای در این خصوص به ریاست قبادی معاون وزیر، نماینده دادستانی، گمرک، ستاد مبارزه با کالای قاچاق و معاونت حمایت از مصرف‌ کنندگان کالا، برای حل مشکل رجیستری گوشی‌های مسافری و تجاری برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه به این نتیجه رسیدیم که کمافی السابق به همان روشی که قبلا گوشی‌ها رجیستر می‌شد کار انجام شود یعنی گوشی ها با همان کد ملی در سامانه ثبت و در اختیار مصرف‌کننده قرار بگیرد.

درستی تصریح کرد: سامانه جدید به گمرک و نیروی انتظامی لینک می‌شود اما به دلیل وجود مشکلات فنی در این خصوص واردکنندگان و مصرف کنندگان نمی‌توانستند گوشی خود را لینک کنند بنابراین مقرر شد تا این مشکل حل شود و ما به همان روش قدیمی رجیستری را انجام دهیم.

وی در خصوص مشکلات پیش آمده در گوشی‌های اپل و تاثیر آن، گفت: زود است که بخواهیم در خصوص بازار این گوشی‌ها اظهار نظر کنیم و باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا این مشکلات حل خواهد شد یا خیر.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: