کد خبر: ۱۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ سال مدیریت جهادی در بخش کشاورزی از ۱۲ تا ۱۴ اسفند امسال در مصلی امام خمینی (ره) در تهران برگزار می شود.

به گزارش قلم نیوز- در این نمایشگاه دستاوردهای صنایع تبدیلی و تکمیلی فناوری های پیشرفته غذایی، صادرات، فعالیت های تشکل های جهادی ارایه و پاویون حلال با محورهای مدیریت جهادی، بهره وری کشاورزی، توسعه پایدار و تجارت حلال برپا خواهد شد.

مدیرکل دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی امروز (چهارشنبه) در نشست مطبوعاتی، گفت: همزمان با برپایی این نمایشگاه، عرضه مستقیم کالاهای کشاورزی مانند محصولات باغی با قیمت تنظیم بازار و خشکبار آغاز می شود و تا ۲۶ اسفند نیز ادامه خواهد یافت.

"پیمان فلسفی" افزود: این نمایشگاه در مساحت ۵ هزار متر مربع برگزار می شود.

وی در عین حال از رونمایی جلد چهارم دانشنامه اسلامی کشاورزی و منابع طبیعی و محیط زیست و نخستین رادیو اینترنتی موسوم به رادیو جهاد در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای چهل سال مدیریت جهادی در بخش کشاورزی خبر داد.

مدیرکل دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، اظهار داشت: ۱۷ اسفند ماه به مناسبت هفته درختکاری با هماهنگی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری نهال مثمر به صورت رایگان در محل نماز جمعه تهران عرضه می شود.

وی همچنین گفت: ۲۴ اسفند ماه نیز در محل نماز جمعه تهران، جمعه بازار کشاورزی برپا می شود و اقلام کشاورزی مانند سیب و پرتقال با قیمت تنظیم بازار در اختیار مردم قرار می گیرد.

فلسفی تصریح کرد: در حاشیه نماز جمعه تهران، میز خدمت مدیران جهاد کشاورزی، پاسخگوی پرسش های مردم در زمینه کشاورزی است.

 


منبع: قلم نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: