کد خبر: ۱۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
کمیته ملی المپیک «شعار کاروان ورزشی ایران به بازی های المپیک 2016 ریو» را به مسابقه می گذارد.
مسابقه «شعار ایران در المپیک ریو» برگزار می شود

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی کمیته ملی المپیک، موضوع برگزاری مسابقه «شعار کاروان ورزشی ایران به بازی های المپیک ریو» در نشست کمیته فرهنگی مرکز نظارت بر تیم های ملی اتخاذ شد.
در گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته ملی المپیک، جزییات بیشتری از این مسابقه ذکر نشد. اما تاکید شد که از این طریق بهترین، پرمحتواترین و مناسب ترین نام و شعار برای کاروان المپیکی ایران انتخاب شود.
در این نشست همچنین در خصوص ویژگی های آموزشی و ارزشی زندگی نامه پهلوانان و شهدای ورزشکار کشورمان گفت و گو شد و بر استفاده از ویژگی های درخشان و ارزنده این الگوهای جامعه وزشی کشور برای آموزش مباحث فرهنگی تاکید شد.
همچنین قرار دادن مفاد 15 گانه منشور فرهنگی کاروان ورزشی ایران به المپیک 2016 ریو در همه اماکن ورزشی از دیگر مصوبات این نشست بود.
از مجموع 31 سهمیه کسب شده المپیک ریو، شش سهمیه را بانوان ورزشکار کشور کسب کردند.
لیلا رجبی (دوومیدانی)، نجمه خدمتی، الهه احمدی، گلنوش سبقت اللهی، مه لقا جام بزرگ در (تیراندازی) و زهرا نعمتی در ( تیرو کمان) سهمیه المپیک ریو را گرفته اند.
همچنین تا قبل از برگزاری بازی های ریو، ورزشکاران در رشته های دوومیدانی، دوچرخه سواری ماده پیست، تکواندو (دو سهمیه در بخش بانوان )، کشتی آزاد (یک سهیمه)، کشتی فرنگی (3 سهمیه)، تنیس روی میز، والیبال، شمشیربازی، جودو، قایقرانی، روئینگ، بوکس، شیرجه، تیروکمان، هندبال و بسکتبال فرصت کسب سهمیه دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: