کد خبر: ۱۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
در صحن مجلس؛
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) نامه ۱۳۵ نفر از نمانیدگان در خصوص «ضرورت مخالفت رئیس‌جمهور با استعفای ظریف» را قرائت کرد.

به گزارش قلم نیوز- متن کامل این نامه به شرح زیر است:

«جناب حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی!

با سلام و تهیت و تبرک ولادت حضرت زهرا (س)، ولادت حضرت امام (ره) و روز زن و گرامیداشت مقام مادر، خبر بهت‌آور و شگفت‌انگیز کناره‌گیری دکتر محمدجواد ظریف به عنوان متعهدترین، محبوب‌ترین و کارآمدترین وزیر دولت‌های یازدهم و دوازدهم و شخصیتی که اعتبار دیپلماسی نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌گردد، موجب تأسف و نگرانی دوستان و موجب خوشحالی و خرسندی دشمنان قسم خورده‌ی انقلاب به نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از زحمات بی‌شائبه‌ی دکتر ظریف و با تأکید بر ادامه‌ی خدمات ایشان در جایگاه ریاست دیپلماسی کشور و ضرورت انسجام و هماهنگی بیشتر در عرصه دیپلماسی و روابط بین‌الملل از جناب عالی می‌خواهیم که با مخالفت جدی با استعفای وزیر امور خارجه نگرانی نمایندگان خانه ملت را از وضعیت پیش آمده خاتمه بخشید.

با آرزوی سلامت و بهروزی ملت رشید ایران و سلامت رهبر معظم انقلاب و خدمتگزاران دلسوز نظام جمهوری اسلامی ایران و تداوم خدمت آقای دکتر محمدجواد ظریف در سنگر سکانداری سیاست خارجی ایران

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: