کد خبر: ۱۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
جشن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و مراسم بزرگداشت روز زن به همت ستاد بزرگداشت مراسم روز زن وزارت جهاد کشاورزی با ارائه برنامه‌های متنوع در سالن خوشه این وزارتخانه برگزار شد.

 به گزارش قلم نیوز- در این مراسم، معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ضمن خیرمقدم و تبریک روز زن و روز مادر به بانوان حاضر در جشن، حضرت فاطمه زهرا (س) را نمونه زن کامل و تجلی جلال و جمال خداوند عنوان کرد و اظهار داشت: فاطمه زهرا واسطه فیض الهی است و کسی که منبع فیض است جلوه‌ای از ذات کبریایی است.

حجت الاسلام شاه‌مرادیان، گفت: حضرت زهرا اسوه حسنه زنان است، این حضرت هم الگویی برای اهل بیت بود و هم الگویی برای همه ماست و فضایل انسانی مثل سوره کوثر در قرآن و احادیث مختلف که در خصوص حضرت زهراست بیانگر این امر است.

وی اظهار امیدواری کرد بتوانیم در مسیر الگوپذیری از این تجلی بزرگ خداوند موفق باشیم.

همچنین دکتر قدیریان استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز تولد فاطمه زهرا (س) و روز زن، بر حضور و تاثیر زنان در عرصه‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: اگر زنان جامعه دارای بلوغ باشند می‌توانند با مدیریت جهادی و انقلابی تاثیرگذاری زیادی بر جامعه داشته باشند.

وی افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی مرهون تلاش ۴۰ ساله مردان و زنان کشور است و اگر بتوانیم از فرصت‌ها درست استفاده کنیم می‌توانیم منشاء اثرات بیشتری در جامعه باشیم.

در این مراسم، از سرکار خانم قدوسی فرزند آیت‌الله علامه طباطبایی و همسر و مادر شهیدان قدوسی از شهدای دفاع مقدس تقدیر شد.

 


منبع: قلم نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: