کد خبر: ۱۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
نماینده مردم ساری و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت گرد.

به گزارش قلم نیوز- "علی اصغر یوسف‌نژاد" در نشست علنی عصر امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد.

تذکر سیدمصطفی ذوالقدر نماینده میناب و سیده فاطمه ذوالقدر نماینده تهران به وزیر صنعت: ضرورت تسریع در پرداخت معوقات رایزنان بازرگانی خارج از کشور و عدم کاهش آنها با توجه به نیاز اقتصاد بین المللی در شرایط موجود.

تذکر سکینه الماسی نماینده دیر به وزیر نفت: دلیل نارضایتی عمومی از عملکرد ضعیف یکساله مدیریت مجتمع گازی پارس جنوبی و شیوه انتصابات در این مجتمع واقع در عسلویه چیست.

تذکر محمود صادقی نماینده تهران به وزیر راه: سوءمدیریت در سازمان هواپیمایی ایران که موجب نارضایتی کادر پرواز و خلبانان و قطع همکاری تعداد قابل توجهی از آنها شده است.

تذکر حسن بهرام نیا نماینده نهاوند به وزیر آموزش و پرورش: کد دار کردن تعدادی از آموزگاران پیش دبستانی مربوط به سال ۹۱ شهرستان نهاوند مورد تقاضا است.

تذکر جمشید جعفرپور نماینده لارستان به وزیر راه: لزوم توجه به ظرفیت های بخش خصوصی در دوره تحریم و فراهم کردن فرصتهای برابر در مناطق کشور از جمله در صدور مجوز مراکز لجستیک برای حوزه انتخابیه.

تذکر جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام و ۷ نماینده دیگر به وزیر جهاد: نابسامانی در تأمین نهادههای دامی مورد نیاز دام و طیور در کشور و سوءمدیریت شدید در این زمینه و عدم تأمین و توزیع مناسب کالا و حمایت عمومی از جمله گوشت قرمز.

تذکر صدیف بدری نماینده اردبیل به رئیس جمهور: لزوم دستور برای اجرای کامل مواد مربوط به جانبازان و ایثارگران و خانواده شهدا در برنامه ششم توسعه کشور و قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران.

تذکر احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم و محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت پرداخت حقوق معلمان خارج از کشور.

تذکر محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد: به نظر می رسد نظارت لازم و کنترل مطلوب بر نرخ ارزهای خارجی و قیمت سکه وجود ندارد لذا اقدام لازم را می طلبد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: