کد خبر: ۱۱۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
یزدانی:
معاون خدمات شهری شهردار تهران از افزایش رضایت عمومی از فعالیت‌های ایمنی در شهر تهران، خبر داد.

به گزارش قلم نیوز- "مجتبی یزدانی" در حاشیه مراسم افتتاحیه چهارمین همایش ملی و اولین همایش بین‌المللی آتش نشانی و ایمنی شهری که پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در سالن همایش‌های هتل المپیک برگزار شد، اظهار کرد: مستندات نشان می‌دهد که سطح رضایت عمومی از فعالیت‌های ایمنی در شهر تهران افزایش یافته و نزدیک به حد ایده‌آل است و در همین مسیر نیز پاسخ دهی به نیازهای مردم طی یکی دو سال گذشته رشد داشته است.

وی با بیان اینکه ارتباط و تعامل با شهروندان باید انجام شود و در دستور کار سازمان آتش نشانی نیز قرار دارد، افزود: اجرای طرح‌هایی مانند ۹۹۹ ارتباط مستمر با رسانه‌ها، بازدیدهای ایمنی از مراکز مختلف و … تا حد بسیاری تعامل با شهروندان را افزایش داده و در نتیجه مشارکت آنان را نیز بالا برده است که البته لازم است اقدامات بیشتری نیز انجام شود.

یزدانی درباره اینکه آیا آتش نشانی تهران مشکلی در تأمین تجهیزات و امکانات خود دارد یا خیر؟ گفت: خوشبختانه شورای اسلامی شهر تهران حمایت خوبی از آتش نشانی داشته و با مصوبه‌ای امکان خرید تجهیزات از حسابی مستقل را فراهم کرده که در این زمینه نیز مشکلی نخواهیم داشت. ضمن اینکه تجهیزات مناسبی را نیز برای آتش نشانی در اختیار داریم.

معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه نگاه مدیریت شهری به فرهنگ سازی و آموزش ایمنی به شهروندان است، بیان کرد: در سال‌های گذشته موفق شدیم تا در ردیف کشورهای مطرح آتش نشانی در حوزه سخت افزاری قرار بگیریم و اخیراً نیز مسئله فرهنگ سازی و آموزش را جزو اولویت‌های خود قرار داده‌ایم و امیدواریم در این زمینه نیز شهرداری تهران تأثیرگذار باشد.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: