کد خبر: ۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
آغاز تصویربرداری در تهران
مجموعه مناسبتی ماه مبارک رمضان با نام فعلی «ز کردارها تا چه آید به چنگ» اواخر بهمن ماه برای پخش از شبکه ۳ سیما کلید خورد.
آخرین خبرها از یک سریال رمضانی/ بازیگران مشخص شدند

میلاد کی‌مرام، بهناز جعفری، اندیشه فولادوند، لیلا اوتادی، احسان امانی، فرزانه نشاط خواه و علیرضا جعفری از جمله بازیگرانی هستند که در تازه ترین محصول شبکه ۳ سیما با عنوان فعلی «ز کردارها تاچه آید به چنگ» به ایفای نقش می پردازند.

تصویربرداری این مجموعه که احتمال دارد عنوان «چرخِ فلک» برای آن برگزیده شود از اواخر بهمن ماه آغاز شده و به علت تولید سنگین، تولید آن تا ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

این روزها گروه در محدوده غرب تهران در حال تصویربرداری لوکیشن های داخلی هستند.

سریالی با دو کارگردان

سریال مناسبتی «ز کردارها تا چه آید به چنگ» را عزیزالله حمیدنژاد و بهرام عظیم‌پور کارگردانی می‌کنند. این مجموعه که با قلم علیرضا طالب زاده نگارش شده است به تهیه کنندگی مجید مولایی به زودی جلوی دوربین می رود و کامبیز دارابی مجری طرح و محسن صرافی نیز به عنوان مدیر تولید این پروژه تلویزیونی حضور دارند.

۱۰۰ بازیگر حضور می‌یابند

محتوای این اثر در ارتباط با بحث تاثیراتی است که افراد در زندگی روی هم می گذارند و نتایج اعمالشان به خودشان برمی گردد. این پرژه در زمره تولیدات سنگین تلویزیونی است که حدود ۱۰۰ بازیگر به ایفای نقش خواهند پرداخت. در این بین چهره های شاخص بسیاری از تلویزیون و سینما حضور دارند.

این مجموعه تلویزیونی در ۱۴ اپیزود و ۲۸ قسمت داستان‌هایی را از طبقات مختلف اجتماعی و اقتصادی و شکل ارتباط میان مردم روایت می‌کند و مثل اغلب کارهایی که توسط طالب زاده نگارش می شود پرلوکیشن است و همه تصاویر در استان تهران ضبط خواهد شد.

تصویربرداری این اثر که توسط دو کارگردان گزیده‌کار ضبط می شود به خاطر حجم بالای تولید تا اواسط ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: