کد خبر: ۱۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
رزمجو:
معاون رییس جمهوری با بیان اینکه ۱۸ هزار میلیارد تومان اعتبار به تسهیلات اشتغال روستایی اختصاص یافته است، گفت: تاکنون شش هزار میلیارد تومان از این تسهیلات پرداخت‌شده است.

به گزارش قلم نیوز- "منوچهر رزم‌جو" ظهر امروز (یکشنبه) در جلسه بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری حوزه مناطق روستایی گرمسار به میزبانی سالن جلسات فرمانداری شهرستان ضمن بیان اینکه ۱۸ هزار میلیارد تومان به تسهیلات اشتغال روستایی کشور اختصاص‌یافته است، اظهار داشت: تاکنون شش هزار میلیارد تومان از این تسهیلات به طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زا در سراسر کشور پرداخت‌شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات باقی‌مانده اخیرا ابلاغ‌شده است که به‌زودی برای تخصیص و پرداخت آن اقدامات لازم انجام می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری و اشتغال معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری ضمن بیان اینکه بازنگری طرح‌های اشتغال روستایی در دستور کار قرار دارد، ابراز داشت: باید رفع نواقص موجود در این راستا در اولویت قرار گیرد.

رزم‌جو ضمن تأکید بر لزوم تقویت تعاملات بانک‌ها با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، تصریح کرد: بانک‌ها نباید در پرداخت تسهیلات سلیقه‌ای برخورد کنند و موانع موجود در این حوزه باید از سوی فرمانداری‌ها و مسئولان شهرستانی و استانی پیگیری شود.

وی افزود: قطعا با همراهی و مساعدت بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی می‌توانیم شاهد رونق اقتصادی در شهرهای مختلف کشور باشیم.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: