کد خبر: ۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد؛
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و آغاز سفرهای نوروزی، گفت: قانونمندی و انضباط در ترافیک، اصلی است مهم و پلیس از هیچ تخلفی چشم‌پوشی نمی‌کند.
سردار تقی مهری با اعلام اینکه از ۲۵ اسفند طرح نوروزی پلیس راهور آغاز خواهد شد، گفت: قانونمندی و انضباط در ترافیک باعث بوجود آمدن سلامت و آرامش در سفر می‌شود.

وی گفت: امیدواریم در سال ۹۵ و با شروع سفرهای نوروزی، هموطنان در کنار رعایت قوانین، با نشاط بیشتری به مسافرت بروند تا شاهد وقوع حوادث کمتری در سال جدید باشیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه کمیته ویژه طرح ترافیک نوروزی سال ۹۵ با تجربیات خوب همکارانم در سال‌های گذشته ایجاد شده است و امسال نیز همچون سنوات گذشته به فعالیت می‌پردازد، گفت: امسال به صورت رسمی از ۲۵ اسفند رزمایش طرح ترافیکی نوروزی در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی افزود: افرادی که در این ایام مرتکب تخلف می‌شوند و آرامش دیگر مسافران را بر هم می‌زنند، بدانند که پلیس با قاطعیت تمام و طبق قانون با آنها برخورد می‌کند.

سردار مهری با اشاره به اینکه همزمان با ترافیک پایان سال، مأموران پلیس راهور به صورت ویژه در خیابان‌ها و اطراف مراکز خرید حضور خواهند یافت، افزود: امیدواریم شهروندان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و گوش دادن به توصیه‌های مأموران پلیس راهور، مأموران را برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی یاری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی از هیچ‌گونه تخلفی چشم‌پوشی نمی‌کند زیرا کوچک‌ترین تخلف در زمان رانندگی با جان دیگر شهروندان در ارتباط است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: