کد خبر: ۱۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
در سالجاری؛
رییس اتحادیه مهمان‌پذیران شهر تهران، گفت: در سال جاری به واسطه شرایط اقتصادی نامناسب و کاهش قدرت خرید مردم و کاهش حجم توریست در تهران، پذیرای تعداد قابل توجهی از مهمانان در تهران نبودیم و می‌توان مدعی شد که رکود بازار نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش قلم نیوز- "شاهرخ محمدزاده" در رابطه با خدمات و امکانات ارائه شده از سوی مهمان‌پذیران شهر تهران در ایام عید نوروز، اظهار کرد: در سال‌های گذشته با تصمیمات اتخاذ شده تخفیف‌هایی در ایام عید نوروز به مهمانان ارائه می‌شد که در ایام عید نوروز آینده نیز این اتفاق رخ خواهد داد، اما تا به امروز جلسه‌ای در زمینه تعیین نرخ تخفیف‌ها برگزار نشده و پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا ۱۰ روز آینده میزان تخفیف‌های در نظر گرفته شده برای مهمانان شب عید تعیین شود.

رئیس اتحادیه مهمان‌پذیران شهر تهران با بیان این‌که پیش‌بینی می‌شود میزان تخفیف ارائه شده از سوی واحدها حداکثر ۴۰ درصد باشد، تاکید کرد: کیفیت بخش قابل توجهی از مهمان‌پذیرهای شهر تهران هم ردیف هتل‌های دو ستاره است و امکانات بسیار خوبی به مهمانان ارائه می‌شود.

وی تاکید کرد: در سال جاری به واسطه شرایط اقتصادی نامناسب و کاهش قدرت خرید مردم و کاهش حجم توریست در تهران، پذیرای تعداد قابل توجهی از مهمانان در تهران نبودیم و می‌توان مدعی شد که رکود بازار نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

محمدزاده با تاکید بر اینکه نسبت به دو سه سال گذشته تعداد مهمان‌ها بسیار کاهش یافته است، بیان کرد: شاید در سال جاری تعداد توریست ورودی به ایران کاهش نداشته باشد، اما ورودی توریست به تهران کاهش یافته و تعداد قابل توجهی از توریست‌ها به شهرهای تاریخی همچون یزد و اصفهان سفر کرده‌اند.

رئیس اتحادیه مهمان‌پذیران شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا فعالیت واحدها بر پایه نرخ رسمی است، اظهار کرد: نرخ‌نامه جدیدی برای واحدها تهیه و ارائه نشده است و فعالیت واحدها بر پایه نرخ‌نامه سال گذشته انجام می‌شود و این در حالی است که در سال جاری قیمت مواد شوینده و مصرفی به شدت افزایش یافته و افزایش قیمت پیشنهادی برای واحدهای مهمان‌پذیر جوابگوی هزینه‌های آنها نیست.

 منبع: ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: