کد خبر: ۱۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
استاندار تهران:
استاندار تهران با بیان اینکه رشد جمعیت در استان تهران فزاینده است، گفت: کاهش سهمیه تسهیلات اشتغال زایی در استان تهران قابل پذیرش نیست.

به گزارش قلم نیوز- "انوشیروان محسنی بندپی" ظهر امروز (چهارشنبه) در کارگروه شورای اشتغال استان تهران طی سخنانی، اظهار داشت: میانگین نرخ بیکاری کشوری ۱۱ و نیم و در استان تهران ۱۲ درصد است و هیچ گونه کم کاری از سوی مدیران در ایجاد فرصت های شغلی متناسب با رشد جمعیت در استان تهران پذیرفتنی نیست.

محسنی بند پی در ادامه، افزود: برای دریافت تسهیلات متناسب با نرخ بیکاری استان تهران همه مدیران عضو کارگروه اشتغال استان باید مطالبه گر سهم تهران باشند.

وی در خصوص استقرار صنایع در استان تهران نیز، گفت: در این خصوص نیز می طلبد که میزان سهمیه استان در دریافت تسهیلات افزایش پیدا کند چرا که حدود ۱۸ هزار واحد صنعتی در استان وجود دارد که اگر این واحدها نوسازی شوند و یا تسهیلات دریافت کنند ظرفیت ویژه ای در ایجاد فرصت های شغلی ایجاد خواهد شد.

استاندار تهران در ادامه با بیان اینکه رشد جمعیت در استان تهران فزاینده است، اظهار داشت: باید متناسب با این رشد جمعیت ایجاد اشتغال صورت گیرد و پذیرفتنی نیست که سهمیه تسهیلات مرتبط با اشتغال زایی استان تهران کاهش یابد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: