کد خبر: ۱۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
در صحن علنی مجلس؛
تذکرات تعدادی از نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور در صحن علنی قرائت شد.

به گزارش قلم نیوز- در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی به شرح زیر قرائت شد:

- تذکر علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر و بندر امام خمینی به وزیر کشور درخصوص ضرورت توجه و بررسی حوادث اخیر به ویژه تیراندازی و اختلال در نظم عممی و سلب آرامش مردم توسط افراد ناشناس در بندر ماهشهر و بندر امام خمینی و ایجاد رعب و وحشت در منطقه.

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر به وزیر صنعت، معدن و تجارت درخصوص ثبت نام خودرو با ۵ درصد زیر قیمت که نشان از ضعف و ناتوانی این وزارتخانه در مدیریت بازار و عدم کنترل دلالان خودرو دارد.

- تذکر علی وقف چی نماینده مردم زنجان و طارم به وزیر اقتصاد و دارایی درخصوص تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت کارکنان وزارت آموزش و پرورش و بهداشت و درمان.

- تذکر نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد و کلات به وزیر اقتصاد و دارایی درخصوص عدم کنترل قیمت آلومینیوم در بازار بورس و افزایش این قیمت و کاهش عرضه آن به دلایل نامشخص.

- تذکر علی ابراهیمی نماینده مردم شازند به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص اقدام عاجل در تامین کود شیمیایی و اصلاح روش های توزیع آن.

- تذکر محمد وحدتی هلان نماینده مردم بستان آباد به رئیس جمهور درخصوص دستور و تاکید انقلابی برای قطع و جلوگیری از افزایش قیمت ارز، کالا و خودرو.

-تذکر حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم  به رئیس جمهور در رابطه با واگذاری کیش به دولت چین، تذکر به رئیس جمهور برای حل مشکل کشور اعم از گرانی، کاهش ارزش ریال، حل مشکل تولید.

 

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: