کد خبر: ۱۰۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
مدیرکل امور مالی تامین اجتماعی:
مدیرکل امور مالی سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت عیدی ۵۰ درصد از بازنشستگان این سازمان در امروز اول اسفند خبر داد و گفت: بقیه بازنشستگان طی برنامه زمانبندی روزهای آینده عیدی دریافت می‌کنند.

به گزارش قلم نیوز- "یونس کریم نژاد" در این خصوص، اظهار داشت: عیدی بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند و نام خانوادگی آنها با حروف «ح – خ – د - ذ – ر - س – ش –  ط – ظ – ع – غ – ف– ق –  ک – گ –  ل – م – ن –  و – ه – ی» آغاز می شود در اولین روز اسفند پرداخت شد.

وی ادامه داد: عیدی بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند و نام خانوادگی آنها با حروف «ج – ز – ژ – ص – ض » شروع می شود نیز در روز دوم اسفند ماه پرداخت می شود.

کریم نژاد افزود: بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند و نام خانوادگی آنها با حروف «ب - پ – ت – ث – چ» شروع می شود نیز عیدی خود را در روز ۴ اسفند دریافت می کنند.

مدیرکل امور مالی سازمان تأمین اجتماعی، گفت: بازنشستگانی که مستمری خود را از سایر بانک ها دریافت می کنند نیز در روز ۵ اسفند عیدی دریافت می کنند.

کریم نژاد بیان کرد: بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حرف «الف» شروع می شود و همچنین بازنشستگانی که پرونده مستمری آنها در شعب تا ۲۰۰۰ نفر قرار دارد، عیدی خود را در روز ۶ و ۷ اسفند دریافت خواهند کرد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: