کد خبر: ۱۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
بدری مطرح کرد؛
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: افزایش قیمت ها به هیچ وجه قابل قبول نیست و نیاز است در این زمینه دولت اقدامات لازم را برای کنترل بازار و بهبود شرایط موجود انجام دهد تا قیمت محصولات تولید داخلی به ویژه خودروها کاهش پیدا کند.

به گزارش قلم نیوز- "صدیف بدری" دراین خصوص، اظهار داشت: دلیل اصلی افزایش قیمت خودروها سوء مدیریت است که متاسفانه در حال حاضر با افزایش صعودی قیمت تولیدات داخلی روبه‌رو هستیم و تمام دلایلی که برای افزایش قیمت‌ها آورده می‌شود بهانه است.

وی با اشاره به این که برنامه‌ریزی برای افزایش قیمت خودرو از اوایل امسال آغاز شده است، بیان کرد: متاسفانه این افزایش قیمت‌ها در جامعه تحمیل می‌شود که باید مدیریت دولتی و نظارت‌ها و کنترل قیمت‌ها با جدیت انجام شود تا بتوانیم در فرصت مناسب از بحران اقتصادی جلوگیری کنیم.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بیش از 70 درصد افزایش قیمت‌ها به دلیل نا به‌ سامانی بازار و عدم نظارت‌های مناسب به وجود آمده و فشارهای بیرونی و تحریم‌ها برای حاکم شدن شرایط موجود نمی‌تواند تا این حد دخیل باشد که به همین دلیل انتظار می‌رود در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی در کم‌ترین زمان ممکن مبنای کار قرار گیرد.

بدری تصریح کرد: وقتی تولیدات داخلی تا این حد تحت تاثیر تحریم‌ها قرار بگیرند این مسئله سبب مشکوک بودن موضوع می‌شود و به همین دلیل نمی‌توان باور کرد که تحریم‌ها و فشارهای بیرونی بتواند تا این حد قیمت تمامی محصولات تولیدی داخلی کشور را تحت تاثیر قرار دهد.

وی افزود: شرایط موجود به هیچ وجه قابل قبول نبوده و نیاز است در این زمینه دولت اقدامات لازم را برای کنترل بازار و بهبود شرایط موجود انجام دهد تا قیمت محصولات تولید داخلی به ویژه خودروها کاهش پیدا کند و این افزایش قیمت‌ها دیگر متوقف شود چرا که این مسئله به نفع کشورمان نخواهد بود.

منبع: تسنیم

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: