کد خبر: ۱۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
رییس پلیس تهران بزرگ، گفت: تمهیدات لازم برای جلوگیری از کیف قاپی در نظر گرفته‌ایم و ده ها تیم در مراکز عمده خرید فعال شدند و کنترل نامحسوس می کنند.

 به گزارش قلم نیوز- سردار "حسین رحیمی" در حاشیه بازدید از طرح رعد ۲۲ پلیس پیشگیری پایتخت در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن ماه پایانی سال و حضور مردم در مراکز خرید، اظهار کرد: ماه اسفند ماه شلوغی هم برای مردم هست و برای پلیس، حضور مردم در این ماه بیشتر شده و مراکز خرید شلوغ شده است.

رییس پلیس تهران بزرگ با بیان این که تمهیدات لازم برای جلوگیری از کیف قاپی در نظر گرفته‌ایم، افزود: ده ها تیم در مراکز عمده خرید فعال شدند و کنترل نامحسوس می کنند.

رحیمی افزود: البته در وهله اول مردم باید رعایت کنند و تاکید کنند خودشان رمز کارت های بانکی را وارد کنند و به فروشنده ها اعتماد نکنند.

وی گفت: در این ماه پلیس با آمادگی کامل در اختیار مردم است.

رحیمی بیان کرد: پلیس آگاهی تهران بزرگ به شدت با افرادی که اقدام به تهیه و توزیع مواد محترقه برای چهارشنبه آخر سال می کنند برخورد می‌کند.

وی افزود: تا الان ما بیش از ۵ انبار مواد محترقه بزرگ و توسط پلیس پیشگیری و امنیت و آگاهی کشف کردیم و طرح ویژه مبارزه با فروشندگان مواد محترقه بخصوص غیرمجاز الان در حال اجرا است.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: