کد خبر: ۱۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
شیخ:
معاون منابع انسانی شهرداری تهران، گفت: بیش از 70 درصد یادگیری مدیران حاصل از تجارب آنها است و تنها 16 درصد از یادگیری‌ آنها ناشی از تحصیلات است.

به گزارش قلم نیوز- "ابراهیم شیخ" در نخستین جشنواره تجارب مدیران شهرداری تهران که با حضور شهردار تهران برگزار شد، با بیان اینکه توفیق نصیبم شد که به یکی از آرزوهای خود در شهرداری دست یابم، اظهار کرد: جشنواره تجارب مدیران شهری تهران با درک ضروری شناسایی دقیق مسائل شهری و آثار و تبعات آنها فرصتی را فراهم خواهد کرد تا بهترین تجارب در شهرداری تهران شناسایی شود.

معاون منابع انسانی شهرداری تهران، ادامه داد: امسال گام مهمی از به اشتراک‌گذاری تجارب مدیران شهری برداشته شد و 122 شهردار ناحیه تهران تجارب خود را به اشتراک گذاشتند و امیدواریم سال بعد بقیه شهرداران نیز تجارب خود را به اشتراک بگذارند.

وی افزود: بیش از 70 درصد یادگیری مدیران حاصل از تجارب آنها است و تنها 16 درصد از یادگیری‌ آنها ناشی از تحصیلات است.

شیخ تاکید کرد: وقتی دیدم هیچ جایی نیست که تجارب طلایی مدیران شهری به اشتراک گذاشته شود، ایده برگزاری این جشنواره شکل گرفت. مقام معظم رهبری هم با تیزبینی در سال‌های قبل اشاره کردند تجارب مدیریت شهری ثبت شود. از شهردار محترم تهران می‌خواهم با سایر شهرداران کلانشهرها نسبت به اشتراک‌گذاری این تجارب اقدام کند.

وی با اشاره به بهره‌برداری از سامانه جامع منابع انسانی در این جشنواره، گفت: این سامانه پس از 400 روز تلاش شبانه‌روزی به ثمر نشست و امروز تمامی اطلاعات آن تقدیم شهروندان تهرانی خواهد شد.

وی افزود: همچنین مجموعه مقررات شهرداری در حوزه منابع انسانی در قالب کتابی تحت عنوان «در قانون منابع انسانی» به چاپ رسیده که ملاک عمل ما در شهرداری تهران خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: