کد خبر: ۱۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
حناچی:
شهردار تهران درباره اظهارات مطرح شده از سوی "محمد باقر قالیباف" شهردار اسبق تهران درباره میزان بدهی‌های شهرداری گذشته، گفت: رنگ رخساره خبر می‌دهد از سر ضمیر؛ در واقع ما ترجیح می‌دهیم به جای پاسخگویی به کار خود ادامه دهیم.

به گزارش قلم نیوز- "پیروز حناچی" در حاشیه مراسم آیین بازآفرینی باغ‌ وثوق‌الدوله در منطقه 14 که صبح امروز(دوشنبه) با حضور "محمد سعیدی‌کیا" رئیس بنیاد مستضعفان، "مجتبی یزدانی" معاون امور خدمات شهری شهرداری تهران، "محمد سالاری" رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران و مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌های شهر تهران برگزار شد، اظهار کرد: تغییر نگرش مدیریت شهری در بحث استفاده از ظرفیت باغات تهران از موضوعاتی است که در این دوره مورد توجه قرار دارد.

وی افزود: بر همین اساس هرگونه ساختوساز را در باغات علی‌رغم شرایط اقتصادی شهرداری تهران ممنوع کرد‌ه‌ایم و اعتقاد داریم سلامت و‌ آرامش مردم اهمیت زیادی دارد و بزرگترین هدف مدیریت شهری محسوب می‌شود.

شهردار تهران همچنین به تعامل و همکاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در بحث واگذاری باغات در اختیار این بنیاد، بیان کرد: خوشبختانه تعامل خوبی بین شهرداری و بنیاد وجود دارد و برهمین اساس و طبق توافقی که وجود دارد قرار است تعدادی از باغاتی که در اختیار بنیاد مستضعفان است در اختیار شهرداری قرار گیرد تا با آماده‌سازی آنها ما بتوانیم این فضاها را به فضاهای عمومی تبدیل کنیم.

حناچی با تاکید بر اینکه حفظ باغات از اهداف مدیریت شهری محسوب می‌شود، بیان کرد: به هیچ عنوان اجازه ساخت و ساز را در محوزه باغات نمی‌دهیم و بر اساس توافقی که صورت گرفته امروز دو باغ (باغ وثوق‌الدوله در منطقه 14 و باغ عبقری در منطقه 2) از سوی بنیاد مستضعفان در اختیار شهرداری تهران قرار خواهد گرفت. تلاش داشتیم که این باغات را تا پایان اسفند در اختیار مردم قرار بدهیم اما با توجه به شرایط پیش‌بینی می‌شود این دو باغ تا اردیبهشت ماه آماده استفاده شهروندان قرار بگیرد.

وی همچنین درباره اظهارات مطرح شده از سوی محمد باقر قالیباف شهردار اسبق تهران درباره میزان بدهی‌های شهرداری گذشته، گفت: رنگ رخساره خبر می‌دهد از سر ضمیر؛ در واقع ما ترجیح می‌دهیم به جای پاسخگویی به کار خود ادامه دهیم.

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: