کد خبر: ۱۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۵ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
قاضی پور مطرح کرد؛
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: من در این مقطع، استیضاح و عدم کفایت رئیس جمهور را به صلاح نمی دانم، چون در اردیبهشت شرایط سختی خواهیم داشت.

به گزارش قلم نیوز- "نادر قاضی پور" در خصوص استیضاح روحانی، اظهار داشت: من از دولت انتقادات زیادی دارم؛ اما در این شرایط که کشور ایران از سوی دشمنان خارجی تهدید و فشارها از سوی امریکا به نظام و دولت بیش از هر زمان دیگر شده است، باید دولت را تقویت و به او کمک کنیم تا بتواند در برابر فشار همسایگان جنوبی و رژیم صهیونیستی مقاومت کند. شرایط اقتصادی کشو بسیار وخیم است و خیلی ها نیز دولت را مقصر این موضوع می دانند. من هم با این نظریه تا حدودی موافقم.

این نماینده در ادامه، یادآور شد: اما دولت تلاش زیادی کرده تا مشکلات را حل کند، اصلاحاتی هم در دولت صورت گرفته و یکی از وزرایی که هزینه های زیادی برای دولت تراشیده بود نیز از دولت کنار رفت، الان با آمدن نمکی بسیاری از مشکلات حوزه درمان در حال رفع شدن هستند.

قاضی پور، افزود: دژپسند هم که به تازگی به دولت اضافه شده است نیز دستورهای خاصی به شرکت های دولتی و بانک ها داده، ولی ما از عملکرد بسیار بد وزیر جهاد همچنان انتقاد داریم و ناراحتیم. به نظر من، باید این وزیر را استیضاح کنند تا ارزاق در کشور ارزان شود. باید دولت بدنه خود را پاکسازی کند و افراد لیبرال را که به دولت خط می دهند، کنار بگذاریم تا درست شود. به هر حال، من در این مقطع، استیضاح و عدم کفایت رئیس جمهور را به صلاح نمی دانم، چون در اردیبهشت شرایط سختی خواهیم داشت.

منبع: تابناک 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: