کد خبر: ۱۰۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
یازدهمین دوره ارزشیابی عملکرد کارکنان شهرداری تهران از بیست و هفتم بهمن ماه آغاز و تا دهم اسفند ادامه خواهد داشت.
به گزارش قلم نیوز- "آبرودی" مشاور شهردار و دبیر هیات مرکزی گزینش، گفت: در ارزشیابی امسال حدود ۴۲۰۰۰ نفر از کارکنان محترم شهرداری شرکت دارند که برای هر کدام از این افراد، حداقل ۹ نفر به همراه خود فرد نظر خواهند داد که جمع نظرات این منابع، نمره ارزشیابی فرد را تشکیل خواهد داد.

به گفته مشاور شهردار تهران و دبیر هیات مرکزی گزینش ارزشیابی سال جاری با شعار «یک دهه تجربه، ایده ای نو، فرصتی برابر» اجرا خواهد شد که  منظور از این شعار تجربه ده ساله گزینش در برگزاری موفق ارزشیابی کارکنان است که هر سال تلاش نموده ایم با ایجاد ایده‌های جدید ارزیابی را به سمت واقعی‌تر شدن پیش ببریم. در همین راستا در سال جاری برای اولین بار این فرصت برای کارکنان نیز ایجاد گشت که در مورد مدیران خود نیز نظر دهند و این گامی موثر در ایجاد فرصت‌های برابر بین  رده‌های مدیریت و کارکنان است.

وی ادامه داد: همچنین در سال جاری مانند سال قبل ارزشیابی‌کنندگان می‌بایست توضیحات و مصادیق خود را برای نمرات بالای ۹۵ و پایین‌تر از ۶۰ ارائه نمایند که این دسته نمرات جهت تایید نهایی همراه با مصادیق بیان شده، طبق دستورالعمل معاون محترم توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در شورای تحول مجموعه‌ها مطرح خواهد شد.

ایشان به این نکته اشاره نمود که امسال نیز همانند سنوات قبل، کارکنان بعد از رویت نمرات خود فرصت اعتراض داشته و می‌توانند در زمانیکه متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود، در صورت درخواست، اعتراض خود را ثبت نمایند که این تضمین را به همکاران می‌دهیم که تمامی اعتراضات به دقت تا حصول نتیجه بررسی خواهد شد.

 ایشان اظهار امیدواری کردند که ارزشیابی فرصتی را برای شناخت نقاط قوت و قابل بهبود کارکنان فراهم آورد تا در نهایت منجر به بالارفتن بهره‌وری سازمان شود که البته نکته مهم در این امر، رعایت دقت و انصاف در امتیازدهی توسط همکاران می‌باشد تا هم آنهایی که واقعاً استحقاق  دارند به حق خود برسند و هم بتوانیم به اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا نماییم.

لذا به همین منظور تجزیه نتایج پس از پایان ارزشیابی در اختیار همه کارکنان و تحلیل نتایج مجموعه‌ها جهت تصمیم‌گیری‌های بعدی در اختیار مدیران قرار خواهد گرفت. چرا که لازمه هر تصمیم گیری درست، داشتن اطلاعات صحیح است که ما سعی  نموده‌ایم این اطلاعات را در اختیار مجموعه‌ها قرار بدهیم که  البته  باز هم تأکید می‌کنیم لزوم آن، صداقت همه همکاران شریف شهرداری تهران در امر پاسخ‌دهی  است.

منبع: سایت شهرداری تهران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: