کد خبر: ۱۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
هاشمی مطرح کرد؛
رییس شورای اسلامی شهر تهران، گفت: بایستی از برقی کردن موتورسیکلت ها و خودروهای داخلی حمایت شود، چرا که بهترین روش برای کاهش آلودگی هوای تهران تبدیل خودروهای حمل و نقل عمومی به خودروهای برقی است.

به گزارش قلم نیوز- "محسن هاشمی" بعد از ظهر امروز (پنج شنبه) در حاشیه بازدید از کارخانه تولید باطری های خودرو و موتورسیکلت در رباط کریم در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در حال حاضر تراز صادرات و واردات باطری کشورمان مثبت است و در آینده به یکی از بزرگ ترین صادرکننده های باطری در منطقه تبدیل خواهیم شد، که این امر می تواند، در جهت خودکفایی بیش از پیش و حل معضل واردات باطری در کشور بیانجامد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران از بررسی راهکارهای تبدیل موتورسیکلت ها و خودروهای مسافربر بنزینی و اتوبوس های گازوئیلی به برقی با همکاری شورای اسلامی و شهرداری تهران و وزارت صمت و شرکت های تولیدی زیرمجموعه وزارت دفاع خبر داد و افزود: اگر این طرح ها سبب صرفه جویی در مصرف سوخت شود، می بایست توسط وزارت نفت حمایت شود، اما در حال حاضر میزان یارانه این وزارتخانه و حمایت از این طرح مشخص نیست.

وی اضافه کرد: بایستی از برقی کردن موتورسیکلت ها و خودروهای داخلی حمایت شود، چرا که بهترین روش برای کاهش آلودگی هوای تهران تبدیل خودروهای حمل و نقل عمومی به خودروهای برقی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: