کد خبر: ۱۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: تمامی خودروسازان موظف به فروش خودروهای پیش‌ فروش شده با قیمت توافقی قبلی هستند.

به گزارش قلم نیوز- "عباس تابش" ظهر امروز (چهارشنبه) در آئین تودیع و معارفه مدیران کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، اظهار داشت: در پی توافق انجام شده خودروسازان موظف به عرضه خودروهای خود با قیمت اولیه بوده و خودروهای پیش فروش شده نباید گران‌تر از قیمت اعلامی واگذار شوند.

به گفته وی تولید خودروسازهای داخلی در دو شرکت ایران خودرو و سایپا از هزار و ۵۰۰ خودرو نیز فراتر رفته و برای تعدیل و مناسب‌سازی قیمت‌ها تصمیمات مورد نظر اتخاذ شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، یادآور شد: در راستای توافقات انجام شده ۲۰ درصد تولید خودروسازها به صورت فروش فوری به متقاضیان واگذار خواهد شد هر چند ممکن است این نسبت‌ در برخی از شرکت‌های خودروساز متفاوت باشد.

تابش در ادامه بر ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران و فراهم آوردن فرصت‌های مناسب کارآفرینی تاکید کرد و افزود: در حوزه اشتغال اصل باید بر تسهیل‌گری قرار گرفته و با عدم فرصت سوزی از سنگ‌اندازی و مانع‌تراشی‌ بی‌مورد اجتناب کرد.

وی قرار گیری در دهه پنجم انقلاب را فرصت مناسبی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود و مدیریت زمان دانست و بیان کرد: در جنگ اقتصادی که توسط دشمنان پایه‌ریزی شده نیازمند برنامه ریزی و برخورداری از اتحاد و عقلانیت مناسب هستیم تا تهدید موجود را به فرصت تبدیل نماییم.

رییس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، یادآور شد: حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر باور نادرست دشمنان در عدم حمایت مردم از انقلاب کشید و نشان داد که ملت همیشه حاضر در صحنه ایران اسلامی همواره پشتیبان انقلاب خود هستند.

تابش به خطیر بودن وظیفه مسئولان در راستای برطرف سازی مشکلات تاکید کرد و افزود: در چنین شرایطی باید مسئولان تمام ظرفیت خود را برای حل مشکلات کنونی بکار گیرند تا تهدیدات موجود را به فرصت تبدیل کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: