کد خبر: ۱۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
اسلامی:
وزیر راه و شهرسازی، گفت: اولویت وزارت راه تعیین نقاط حادثه خیز در جاده‌های کشور است و در اواخر فروردین ۷۰۰ کیلومتر راه جدید افتتاح خواهیم کرد.

به گزارش قلم نیوز- "محمد اسلامی" در حاشیه جلسه دولت در جمع خبرنگاران و در رابطه با مسائل حوزه مسکن، اظهار کرد: تمام دغدغه دولت، تمهیداتی برای تسهیل زندگی مردم است و مهمترین برنامه دولت در بخش مسکن، تحرک بخشی به تولید مسکن و رونق در ساخت و ساز است. در این راستا ما زمین را در اختیار سازندگان قرار دادیم.

وی افزود: طرح‌هایی را با بخش خصوصی در بافت‌های فرسوده شهرها در سراسر کشور اجرا و مسکن مهر را تعیین تکلیف و مشکلات حقوقی را حل کردیم البته شرایط مسکن کشور متأثر از وضع اقتصاد است و باید مسکن را پرتحرک کنیم.

اسلامی گفت: شاهد بی مبالاتی‌هایی از سوی برخی افراد بودیم که بسیاری از خانواده‌ها را داغدار کرد، انتظار داریم مردم در نزدیکی ایام عید سرعت در اتوبان‌ها را رعایت کنند، اولویت وزارت راه تعیین نقاط حادثه خیز در جاده‌های کشور است بطوری که در گذشته هم این اقدامات را انجام دادیم و برای افزایش ضریب ایمنی راه‌ها بعد از انقلاب بیش از ۲۰ هزار کیلومتر بزرگراه ساخته شد و در اواخر فروردین ۷۰۰ کیلومتر راه جدید افتتاح خواهیم کرد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ۳ اقدام را برای ایمنی راه‌ها انجام خواهیم داد، تصریح کرد: اولین کار ایمن سازی معبر، ساماندهی تقاطع هاست و دومین اقدام نصب ۲ هزار دوربین پلاک خوان در جاده هاست تا به انضباط ترافیکی کمک شود. سومین اقدام این است که امکاناتی را برای توقف و استراحت رانندگان در جاده‌ها ایجاد خواهیم کرد که امیدواریم با جذب بخش خصوصی و سرمایه گذاری زودتر به مرحله اجرا برسد تا مردم سفر ایمنی داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: